AMD-guru #1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Må være enig at det var en søppel butikke deluxe, Thinkgeek.com er mye bedre de T-Skjortene så ut som noe som var kjøpt på Nille eller .no jeg vil nå påstå at jeg liker thinkgeek.com bedre.. men de har jo lageret sitt i USA.. blir muligens litt dyrt og mye stress å bestille derfra Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den globusen med domenenavnene er da bare genial! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Håper de åpner avdelig i Norge etterhvert slik at vi slipper å tenke på moms, toll osv... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den globusen med domenenavnene er da bare genial! indeed! .. blir nesten nødt å bestille noe derfra... litt harry.. men det går nok bra Lenke til kommentar
Ola Olsen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Må være enig at det var en søppel butikke deluxe, Thinkgeek.com er mye bedre de T-Skjortene så ut som noe som var kjøpt på Nille eller .no jeg vil nå påstå at jeg liker thinkgeek.com bedre.. men de har jo lageret sitt i USA.. blir muligens litt dyrt og mye stress å bestille derfra Neida, det går helt fint å bestille fra Thinkgeek i USA, har gjort det mange ganger og i denne butikken har de det meste av nyttige og unyttige ting. Kostar ca. 22 dollar i frakt (fedex) men så kommer det helt hjem på døra da. Mva regning kommer senere i posten. Jeg liker spesielt den binære klokken med blå lysdioder. se her: http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/lights/59e0/ Bestillte 5 stk. av den til gaver/venner etc. og meg da. Kom etter tre dager på døra. Endret 4. februar 2004 av Ola Olsen Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 den er nede jo...... makan! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Må være enig at det var en søppel butikke deluxe, Thinkgeek.com er mye bedre de T-Skjortene så ut som noe som var kjøpt på Nille eller .no som jeg skulle si det selv. For noe crap! =\ Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kunne tenkt meg noen av de t-skjortene. Lenke til kommentar
gnus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Må være enig at det var en søppel butikke deluxe, Thinkgeek.com er mye bedre de T-Skjortene så ut som noe som var kjøpt på Nille eller .no jeg vil nå påstå at jeg liker thinkgeek.com bedre.. men de har jo lageret sitt i USA.. blir muligens litt dyrt og mye stress å bestille derfra Neida, det går helt fint å bestille fra Thinkgeek i USA, har gjort det mange ganger og i denne butikken har de det meste av nyttige og unyttige ting. Kostar ca. 22 dollar i frakt (fedex) men så kommer det helt hjem på døra da. Mva regning kommer senere i posten. Jeg liker spesielt den binære klokken med blå lysdioder. se her: http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/lights/59e0/ Bestillte 5 stk. av den til gaver/venner etc. og meg da. Kom etter tre dager på døra. Måtte du betale noe ekstra toll, etc... ? Lenke til kommentar
pcpos Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Airzooka, de er tøffe. Jeg har en! Kjøpte den hos microracer.no eller gadget norway som de heter. Men se på kameraet...James Bond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå