Howard Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nerdebutikk inntar norden Like før jul i fjor åpnet nettbutikken Geekbutik.dk dørene for dansker. Nå åpner butikken for salg til nordmenn og svensker, og kan lokke med alle mulige "nerdeprodukter". Les artikkelen her Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Fortolle varer til en verdi over 200,- fra danmark, det er da idiotisk? Genial shop btw, lurer på om jeg skal ha meg noen varer derfra Edit: leifs som vanlig... Endret 4. februar 2004 av rlz Lenke til kommentar
J0kke Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Genial sjappe Bare å bestille Post Restante til et postkontor i Sverige hvis man er så heldig å bo i nærheten av f.eks Strømstad, hente det der og kjøpe noe snus på hjemveien Tror grensa EU land imellom er 5000,- Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 lol, søpplebutikk av dimensjoner. Fikk meg til å tenke på gode gamle Arngren katalogen! Lenke til kommentar
Janster Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 POCKET BLOW TORCH.. my gawd så fett.. Janster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 knick knack: hvorfor ? en god del av de tingene er både nyttige og morsomme. f.eks "key katcher" Ved at forbinde Key Katcher imellem keyboardet og computeren kan KeyKatcher opsnappe alt hvad der bliver tastet. Key Katcher er lille og kan let være i din lomme. og den powerballen de selger er faktisk veldig nyttig til trening av håndleddet. Powerballen er mere end bare sjovt legetøj; Den er et fint balanceret, hånddrevet gyroskop. Den giver er god træning for håndleddene og underarmene - og den er svær at slippe når man først kommer igang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) POCKET BLOW TORCH.. my gawd så fett.. Janster pocket blow torch, alle pyromaners drøm. det neste blir, pocket blowjob jeg holder meg uanset til play.com denne liker jeg litt: Purchase a 1 acre plot on Venus. With each property purchase you will receive a Blank Deed for you to fill in or give as a gift, Constitution, Property Map, Mineral Rights, and a copy of the original Declaration of Ownership. Endret 4. februar 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 LOL! Dette var "nille" for nerder ja. Ikke helt datarelatert, men i hvertfall nerdete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 beddy-bear microwavable bed warmer electric shock pen blimp bomber (Impress your friends with your very own helium filled Blimp Bomber. Remote controlled so you don't even have to leave the sofa as you drop the bombs on the supplied target) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg vil ha en airzooka Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg vil ha en airzooka Hell erter inn på ene siden så har du et skikkelig leketøy for tøffe tenåringer. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vi har jo allerede Geekstuff da. Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vi har jo allerede Geekstuff da. Ser de har den fantastiske powerballen de også. "X-Beam Gyrotwister" er minst like kult navn da. Nei, takke meg til en runde squash i steden. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 synd at ikke play.com sender gadgets ting til oss i Norge. Fine priser de har, og mye små ting jeg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Stemmevrængeren gør at den du taler med har ikke en chance for at vide hvem du er. Hæng den i din nøglering, så har du den altid ved hånden når du skal lave telefonfis med vennerne eller svigermor Dansk er gøy Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Stemmevrængeren gør at den du taler med har ikke en chance for at vide hvem du er. Hæng den i din nøglering, så har du den altid ved hånden når du skal lave telefonfis med vennerne eller svigermor Dansk er gøy Har danskene egentlig behov for en stemmevrenger? Ikke i følge det vitenskaplige programmet "ut i vår hage", i alle fall! Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vil ha tshorte med "Guru Meditation" på. Fikk nesten tårer i augene her Pleide jo å se den skjermen nesten daglig. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg kjøpte min fra Errorwear, billig skjorte og rask levering. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Må være enig at det var en søppel butikke deluxe, Thinkgeek.com er mye bedre de T-Skjortene så ut som noe som var kjøpt på Nille eller .no Endret 4. februar 2004 av Gribuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå