mars001 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har hørt endel historier om dette her. Hørt fra 5% til 35%, mekanikeren hinta litt pent innpå at jeg burde fikse det sist jeg eu godkjente, men det har blit utsatt og utsatt, dyrt er det au. Så er det noen som vet det sikkert ? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det kommer an på hvor du skal godkjenne det, og ikke minst hvordan det ser ut. Dersom han "hintet" til at du burde pynte på det, så bør du gjøre det. Det har sikkert ikke blitt noe bedre siden sist.. Alternativet er å spakle og lakke over så det ikke vises. Det er ikke å anbefale, men.. jeg kjenner flere som har gjort det. Lenke til kommentar
Turbogolf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 kommer helt an på hvor gla du er i denne bilen.... parklet kanalene mine for 2 år siden på forrige godkjenning, og de holder enda... men det er nye regler på det der i år, så nå er det lov med rusthull... men eg tror d går en begrensing på 15cm... Lenke til kommentar
L&D Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 men det er nye regler på det der i år, så nå er det lov med rusthull... men eg tror d går en begrensing på 15cm... Kommer nå helt ann på hvor disse rusthullene befinner seg... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Det er helt bak der hjulbuen begynner, der er det et hull. Lenke til kommentar
Ronnyronny Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Du bør også tenke på at for mye rust på kanalene gjør at bilen tåler mindre i en kollisjon. Det kommer nok veldig mye ann på hvor du tar eu kontrollen. Noen verksteder ser gjennom fingerene, mens andre er trangsynte på det. Lenke til kommentar
Ronnyronny Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvis hullet er stort, kan du jo bare få tak i ei blikkplate som du klipper til, og popper på hullet med poppnagler, så tar du bare masse stålmasse over og lakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå