eberland Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Tastene lager lyder, men når telefonen ringer så kommer det ingen lyd? Bare vibrerer og lyser. Noen ideer om hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Jeg har sjekkte volum, ringetone osv. Har også gjenopprettet fabrikkinstillinger. Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) har du sjekket at du ikke benytter lydløs profil? Hjelper lite å stille volum og ringetone så lenge den står aktiv på lydløs Evnt at du sjekker at den profilen du har aktiv står oppført på "ringer" og ikke på "ikke ring" Endret 4. februar 2004 av Teksup Lenke til kommentar
eberland Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Tror jeg har sjekket de fleste insttillingene.... Gjenoppretting av frabrikk instillinger skulle uansett rette opp i det jeg evt har trykt på... Er det noen som vet om det er noen jeg kan se etter på telefonen(fysisk) - dårlig kontakt eller noe??? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det skjedde en gang med min 3510i akkurat det samme... Det bare ble vanlig igjen plutselig.. Vet ikke hva det var.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå