altctrldel Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei jeg sitter og funderer på denne lekre hendige saken.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NXP205B Det jeg lurer på er om den stygge og teite døren på mitt ellers så tunge kabinett http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl kommer til å stenge når jeg smeller den igjen. Eller vil bryterne på viftestyringen stå i veien. Ikke vet jeg, noen som gjør? På forhånd Takk! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ut ifra bildene ser det ut som at knappene er for store til at du får igjen døre, men hva vet jeg? Det er sikkert flere her med samme viftestyring som kan si hvor "lange" bryterne er slik at du kan tå mål på den kabinettdøren din Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Eller send en mail til utsalgstedet og spør Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Dette går helt fint , har hatt akkurat det samme selv Lenke til kommentar
altctrldel Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 åkeey, I'll give it a go. Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Microplex vet å verdsette ekstremt fargeblinde Sitat i microplex: "Sort avbildet neders" Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 jeg har en sunbeam rheobus kjøpt på microplex i en 5,25" brønn på mitt chieftec big tower, døren går fint igjen den ja... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Dersom den ikkje går heilt igjen så kan du jo skyve den litt lenger inn i kabinettet slik at det går. Slik eg gjorde med rheobus @ Skyhawk kabinett. Lenke til kommentar
altctrldel Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 OK. Takker for hjelpen. Nå gjenstår det å se hvordan det funker. ' Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 jeg har en sunbeam rheobus kjøpt på microplex i en 5,25" brønn på mitt chieftec big tower, døren går fint igjen den ja... Takk og lov for det. Har akkurat kjøpt og den er i posten. Tenkte ikke over denne stygge plast døren. Det er vel akkurat samme døren i Big tower og midi tower? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå