Gå til innhold

Noen Gorgoroth fans her ?

mars001

Anbefalte innlegg

Jeg sa det jeg sa for kødd jeg også da.

Smurte lissom lit ekstra på, om du ikke så det.

Men trur de ikke på djevelen? Hvoefor trur de på han og tilberhan? Når de først trur på han burde de da tru på resten også, det at det er en Gud. Hvorfor vil de heller tru på det onde?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

:devil: Jeg trur mange av oss er imot islam.extreme folk.

så da sjønner eg godt hvorfor noen er imot kristendommen.

når du ser en exrtem kristen så føler du gåsehud.

Satanisme er ikke værre en alle andre religioner,men satanister som brenner kirker er like dumt som extreme islamer...........

Jeg er ikke religiøs men skulle jeg vært det ville jeg vært en buddist.

gorgoroth er ikke så værst....

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Pentagram og Antikrist er personlig favoritt. De er mer klassisk BM, med blastbeats og utrolige melodier. folkeinspirert til tider.

Nyere Gorgoroth er mer kaotisk og ekstremt. Anbefaler å begynne med Pentagram eller Antichrist og så bare jobbe seg fremover i diskografien.

Lenke til kommentar
Pentagram og Antikrist er personlig favoritt. De er mer klassisk BM, med blastbeats og utrolige melodier.  folkeinspirert til tider.

Nyere Gorgoroth er mer kaotisk og ekstremt.  Anbefaler å begynne med Pentagram eller Antichrist og så bare jobbe seg fremover i diskografien.

8537482[/snapback]

Da starter jeg med de. Takker.

Traff forresten Gaahl på Inside på mandag. Artig fyr å snakke med.

Lenke til kommentar
Det står en del fornuftig i den satanistiske bibelen som at et dyr ikke skal drepes hvis det ikke skal spises. Dette bandet har ikke forstått det akuratt ;D

8537914[/snapback]

Ikke? Sauehodene/blodet de har på scenen får de fra slakterier, så ingen ofringer backstage. ; ) Og Gaahl er vel vegetarianer om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Det er helt riktig! Mye kule navn er det og.

Men jeg ser ikke helt hva LOTR og metall har til felles..

8538211[/snapback]

Når disse bandene fikk navnene sine (10-15 år siden), var ikke Ringenes Herre noe fenomen som alle hadde hørt om sånn som idag. Boka ble flittig lest innenfor metallmiljøet og mange ble fascinert av boka, og fant navnene sine derifra.

Lenke til kommentar
Gorgoroth ja, ganske ekstremt men samtidig fengende, personlig har jeg vært Gorgoroth fan en stund nå. Så Gaahl i strøket mitt for en tid tilbake, han så ganske lumsk ut :ermm:

8538547[/snapback]

Han er overraskende hyggelig å snakke med.

Lenke til kommentar
Gorgoroth ja, ganske ekstremt men samtidig fengende, personlig har jeg vært Gorgoroth fan en stund nå. Så Gaahl i strøket mitt for en tid tilbake, han så ganske lumsk ut :ermm:

8538547[/snapback]

Han er overraskende hyggelig å snakke med.

8539306[/snapback]

Tviler ikke, men førsteintrykket var litt dystert :D Men for all del, hadde jeg mannet meg opp litt hadde jeg sikkert klart å få igang en samtale :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...