Gå til innhold

Noen Gorgoroth fans her ?

mars001

Anbefalte innlegg

Du har tydeligvis fått ett akutt tilfelle av psykisk ustabilitet som ikke vil gi seg. Hvis du klarer å bevise at Gud finnes så står det en mill. på en konto i USA og venter på deg. Du får en mill om du klarer å bevise det minste flik av overnaturlighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Javel, kan du forklare hvorfor? For meg, og sikkert en go del andre kristne også så gir troen på gud en så stor glede ingen av dere kan skjønne. Han fyller deg opp med en sånn glede og "flyvende-følelse" at det er helt fantastisk. Ingen regler for å tro på gud. Reglene lager du selv, men hvis du først tror på Gud så er det logisk å følge hans bok også. I bibelen står det ting du skal gjøre, og ikke kan gjøre, og samfunnet nå så er reglene bygd opp på Bibelen's verdigrunnlag. Si meg, hva galt ser dere egentlig i kristendommen?

1. Jeg tror du har psykiske problemer. At du hadde det veldig hardt før, og hjernen din ville forsvare seg selv. Det gjorde den ved å velge den letteste utveien.

2. Ingen regler for å tro på Gud? Jo, du må være et naivt fjols.

3. Hva galt vi ser i kristendommen? Det er faktisk så mye at jeg ikke orker å skrive alle mine meninger her. Hva med all dobbeltmoralen? Hva med at homofili er synd? Sitter her med bibelen i fanget. Nå skal jeg sette fingen min på tilfeldige steder rundt omkring:

"Når en israelitt eller en av innflytterne som bor i Israel, spiser blod, da vil jeg vende meg mot ham og utrydde hans folk".

Må innrømme at jeg var heldig med den. Et til.

"Hvis du ikke vil adlyde herren din Gud, ..., skal alle diss forbannelsene komme over deg og nå til deg: (jeg velger bare den siste, for det var så mange) 20: Hva du enn foretar deg, skal Heren la forbannelse, forvirring og trussel ramme deg inntil du blir utryddet og bla bla bla.

Det er ikke bare bibelen og moralen i bibelen som er idiotisk. Det er synd på alle som tror på noe overjordisk. Jeg likestiller kristne med folk som tror de har sett ufoer, nei, forresten, jeg setter de som har sett ufoer og grønne marsmenn høyere enn folk som tror på det vissvasset som står i deres hellige bok.

Hva de 10 bud gjelder, så synes jeg Moses var heldige med de. Han hadde gått evig lenge i en ørken med mange mennesker, menneskene hadde begynt å tvile, de hadde til og med begynt å ha andre Guder. Og da var Moses så heldig at han gikk opp på et fjell (selvsagt helt alene uten noen vitner) og fikk en steintavle (som han selvsagt ikke var i stand til å ha laget selv) der det stod at de som ikke trodde på kun Gud, skulle brenne i Helvetet.

Lenke til kommentar

Tja, det er jo fullt mulig at mennesker har sett UFOer. Det er vitenskaplig mulig, rett og slett. Gud finnes det ingen bevis for. Jeg har forkastet det overnaturlige som forklaring på noe som helst. Det finnes ting som ikke kan forklares, men da ser jeg på det og tenker: jaja, det der har jeg ikke peiling på, og fortsetter livet mitt.

Lenke til kommentar
det er en av det mest dummeste jeg har hørt

Javel, kan du forklare hvorfor? For meg, og sikkert en go del andre kristne også så gir troen på gud en så stor glede ingen av dere kan skjønne. Han fyller deg opp med en sånn glede og "flyvende-følelse" at det er helt fantastisk. Ingen regler for å tro på gud. Reglene lager du selv, men hvis du først tror på Gud så er det logisk å følge hans bok også. I bibelen står det ting du skal gjøre, og ikke kan gjøre, og samfunnet nå så er reglene bygd opp på Bibelen's verdigrunnlag. Si meg, hva galt ser dere egentlig i kristendommen?

hvorfor i svarte ###### skal det bli en glede for meg å tro på gud? det du sier er helt på trynet, å si at det er en glede å tro på gud er DIN sak og ikke kom til meg å si jeg må glede meg å tro på gud. :angry:

dere kristne er gjeng fanatikere som spår dommedag og forbannelse over såkalte "hedninger". Det er eneste konstruktive og det gode med kristendommen er de ti bud.

Endret av Jonki
Lenke til kommentar

Hahahahahahaha... Liker å bli kalt ustabil...! Da føler jeg meg litt normal.. Einstein ble kalt gal en gang :).

Vel, vel... Bevise at gud finns? Hmm, det er en hard en... Man kan ikke bevise at gud finns! Du må bare tro det...! Jeg personlig opplevde det gjennom bønnesvar... Andre opplever det på andre måter... og jeg sier ikke til dere at dere SKAL tro på gud nå, noe som det virker for meg at dere tror... Jeg prøver bare å gjøre klart hva JEG tror på.. hvis noen føler at jeg prøver å tvinge min tro på dete, så må jeg bare beklage det.. ;) !

Dobbeltmoral ja...! Vel, homofili er en sak som MANGE kristne er uenige om. Personlig syns jeg homofili er galt.

1. Det er ekkelt.

2. Gud skapte mennesket for å leve sammen mann og kvinne og ikke mann mann... kvinne og kvinne. Desverre var det en liten jente som het Eva som spiste av ett eple og hun brakte synden inn i verden, og med den fulgte sjalusi, mord, vold osv.

"For this reason a man will leave his father and mother and be united to his wife, and they will become one flesh" (Gen. 2:24, NIV)

"God created Adam and Eve, not Adam and Steve

Hmm.. Vel, vel...! :green:

Vel, fanatikere og spådommer...! Hehe, vet du hva? For meg virker det som du har ett veldig "gammeldags" syn på kristne..! Det du sier der, det sier meg bare MANGE år tilbake! Da var strategien å skremme folk til å tro. Nå derimot, vertfall i mitt tros-samfunn... da er strategien å hjelpe folk, gjøre en god gjerning... bli kjent med dem og invitere dem med til kirken hvor man ikke blir kjent med den dømmende og "skumle" Jesus som sier at hvis du ikke tror på han så går du fortapt. Det finnes selvfølgelig fortsatt de konservative Kristne igjen også. Tonnevis av dem her og tro meg, det er morsomt å høre på dem snakke og diskutere med dem. Finnes ikke grenser på regler man skal følge og hva som er galt å se og gjøre. Men "moderne" kristendom er helt annerledes.

:thumbs:

Endret av Buddah
Lenke til kommentar
Dobbeltmoral ja...! Vel, homofili er en sak som MANGE kristne er uenige om. Personlig syns jeg homofili er galt.

1. Det er ekkelt.

2. Gud skapte mennesket for å leve sammen mann og kvinne og ikke mann mann... kvinne og kvinne. Desverre var det en liten jente som het Eva som spiste av ett eple og hun brakte synden inn i verden, og med den fulgte sjalusi, mord, vold osv.

Vissvass. Mennesket er ikke skapt for monogame parforhold i det hele tatt. Omtrent overalt i verden var det vanlige å knulle rundt med så mange som mulig, og barna tok kvinnen seg av, for å hindre innavl ble familien organisert rundt moren. Med innføringen av privat eiendomsrett fant mannen ut at hans eiendom måtte føres videre til hans barn når han dør, men han visste ikke hvem barna hans var, derfor måtte han kontrolere kvinnen. derav monogame parforhold. Du kan være så uenig du bare orker, men det er ett faktum.

Lenke til kommentar

Hørte på noe fra Gorgoroth nå. Fytti rakkern, jeg trur det er noe av det dårligste jeg har hørt. De kan jo ikke synge, og ikke kan de spella no bra heller. Høres ut som de bare gurgler norn rare lyder inn i mikken, og på instrumenta står de bare og holder en jevn dur med.

Og jeg som trudde Dimmu hadde nådd bunnen.

Sån køllsvart satanistisk svartmetall greier ække no for meg. Otto med Baron blod kunne jo synge mist like bra.

Lenke til kommentar
Og jeg som trudde Dimmu hadde nådd bunnen.
dimmu har aldri nådd bunnen, det er svært talentfullt band. når det gjelder gorgoroth, så er jeg enig med deg

Dimmu, som jeg har sagt før, er bare en svær lydmur som blir fyrt ut høyttalerene. Det er som en klump med masse frekvenser, og det er umulig å skille trommer, bass, gitar, vokal og synth fra hverandre.

Nei, takke meg til Led Zeppelin, Ac/Dc og Rockatansky!

Lenke til kommentar

Hmm Dimmu Borgir er ikke noe særlig til lydmur av støy... Anbefaler tvilere å sjekke ut Marduk og Mayhem.

Dimmu Borgir lager derimot veldig "cheesy" heavy metal musikk med black metal vokal. Det er liksom så "heltete" og fullt av synt og gitarronkining.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
jeg digger gorgoroth og er satanist, ikke en dyrevenn, så det sier seg vell selv hva jeg synes om den saken :roll:  STÅ PÅ gorgoroth sier jeg bare..

Er du satanist. Kan jeg stille deg noen sprsmål? Stiller de uanset hva du sier :p

En ekte satanist har da sex med blant annet dyr, har du det? De har da sax med det samme kjønn også. De har store sex parier. Med mindre du bare er en lissom sataninst så gjør du vel dette. Du er vel ikke bare sån halvhjerta satanist?

Ofrer du til djevelen?

Trur du på djevelen? Trur du på Gud? Hvis ja, hvorfor vil du tro på det onde i steden for det gode? Er du ond? Liker du å drepe? Liker du å plage folk? Er du en sadist?

Driver du med magi? Kan du reise de døde? Kan du svart magi? Trur du blint på ting som ikke kan bevises. Trur du på magi.

Går du rundt på gata og ser ut som et lik? Går du i sån goth style?

Er du ond? Liker du å pine folk? Hvorfor tilber du den onde?

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...