Gå til innhold

Noen Gorgoroth fans her ?

mars001

Anbefalte innlegg

1075874252.jpg

"Med 50-60 avkuttede sauehoder på spyd, blod og en naken, korsfestet kvinne holdt det norske satanistbandet Gorgoroth konsert på polsk statlig fjernsyn. Det katolske Polen er i opprør, og politiet etterforsker skandalen."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=213083

Mulig jeg har en syk form for humor, men dette syntes jeg bare er artig.

Det er jo bare et show, hadde sikkert blitt litt oppstyr her også hvis dette ble sendt på NRK, men det er jo bare å bytte kanal !? :p

Endret av mars001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det bare er du som har en syk form for humor! Jeg syns dette er seriøst LANGT over grensen, og det er direkte ekkelt og skemmende! Hvordan syns du det er morsomt med sauehoder og mennesker som korsfestet på kors og dyppes i saueblod! Det gir jo tross alt ikke noen mening! Skikkelig ekkelt!! :sick:

Endret av Buddah
Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke noe gale i det. Så vidt jeg vet har de ikke brutt noe lov, de har ikke komt med rasistiske utsagn eller lignende som krenker folk og/eller folkgrupper. Og så er det ingen som har blitt tvunget til å være med på det eller se på det.

Lenke til kommentar
Respektløst til de grader å bruke sauehoder på scenen...

Er enig, og ikke særlig bedre med alt blodet

- På scenen var det blod overalt. Et titall avskårne sauehoder og nakne mennesker levende på store kors. Alle var malt med 100 liter saueblod. I tillegg var det satanistiske symboler overalt. En av de hengende kvinnelige modellene besvimte, slik at ambulanse måtte tilkalles
Lurer på hvem som melder seg som modell (henge på kors, naken innsmurt med griseblod under en "litt" hard konsert)
Lenke til kommentar

Hehe utrolig morsomt. Holdt på å falle av stolen når jeg leste det i morges. :D

Synes uansett ikke det er dyreplageri ellerno, de kjøpte 60 sauehoder hos den lokale slakteren samt mye blod. Når vi først skal snakke om hvor ille det er, så er det etter min mening like ille å spise de som å putte de på påler. Dyret er allerede dødt, det eneste argumentet jeg kan tenke på er at det kunne blitt til mat.

Har aldri giddet å høre på noe musikk fra Gorgoroth, men har merket meg at de "værste" black metal bandene kommer fra bergen og omegn... jaja :p

f.eks.

Mayhem

Immortal

Burzum

Gorgoroth

Eneste som duger er melodic death metal, black metal er og blir støy (ihverftall Marduk ;))

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan det kan bli morsomt! Uansett om det er dyreplageri eller ikke ( Noe jeg mener det ikke er ) så er det direkte ekkelt og skummelt det de folkene gjør! Jeg FATTER ikke hvordan noen kan finne det morsomt?!?!

Ekkelt kanskje, men skummelt ?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan det kan bli morsomt! Uansett om det er dyreplageri eller ikke ( Noe jeg mener det ikke er ) så er det direkte ekkelt og skummelt det de folkene gjør! Jeg FATTER ikke hvordan noen kan finne det morsomt?!?!

Ekkelt kanskje, men skummelt ?

Selvfølgelig er det skummelt! Den musikken der tilber sata|\|, som de FLESTE ikke ser på som en koselig ting! Jeg har vært i hus hvor vegger rister, dører slamrer og stereo anlegg slår seg av og på! sata|\|/djevelen er ikke noe man leker med eller tilber! Og det er direkte skummelt!! Musikken der, syns JEG er skummel!!

Endret av Buddah
Lenke til kommentar

Jeg har også vært i hus der dører slamrer, vegger rister og stereoanlegg slår seg av og på. Men den gangen var det ikke gammelerik, men tenåringer som stod for det. Uansett - har du lest noen av tekstene til Gorgoroth? Vet du egentlig hva de handler om? Eller går du ut i fra at black metal automatisk er ofring av jomfruer, drikking av blod og grisete orgier ?

Men klart, man har jo forskjellig oppfatning av hva som er skummelt og koselig og bra og dårlig.

Lenke til kommentar
###### vis miskum

Du som i lag med dÜden

Gammal elskerinne

Ved gamla hÅpet

Vakre gale kvinne

Du gir den fredlaus oppvekst

Ro og disiplin

SÅ han kan dÜmme folket

Rundt sin giljotin

Vel...! Desverre gjør jeg det, men har begynt å forandre mening! Extol (Eller hva de heter) Ble årets norske Black-Metal band og de har jo ikke ille tekster i det hele tatt! Men når de fleste tenker Black-Metal så tenker de sata|\|, og som Gorgoroth gjorde på den konserten (Satanistiske symboler, griseblod ) Så er det IKKE særlig rart man tenker ######! Og mange Black-Metal band bruker desverre samme effekter og ødelegger sjangeren selv.

Endret av Buddah
Lenke til kommentar

synes ikke at black metal er ille, det jeg går mest på er stilen av musikken. Jeg hadde sinnsykt med fordommer mot blackmetal før, men nå synes jeg at black metal(for den saks skyld metal generelt) er skikkelig bra musikk, masse trøkk! Men det Gorgoroth gjør er litt for overdrevent, det er greit at de er satanister og står for det, men jeg skjønner ikke helt poenget med alle de suehodene og "liksom" korsfestede damer :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...