HamiltonII Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Synes første post i denne delen for bli en skryte post Kjempeflott tiltak som viser at moderatorene er interessert i å skape et best mulig forum miljø. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jau - bare folk finner fram hit, så... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Damn, heh, fant plutselig fram jeg også. Ble litt merkelig. Så "Tilbakemeldinger" skal *KUN* gjelde til nettstedet Hardware.no nå og ikke ting angående forumet? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 QUOTE (^Th0mas^ @ 04/02/2004 : 14:16) Fant frem *jeg og* Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 QUOTE (Blib @ 04/02/2004 : 16:00) Damn, heh, fant plutselig fram jeg også. Ble litt merkelig. Så "Tilbakemeldinger" skal *KUN* gjelde til nettstedet Hardware.no nå og ikke ting angående forumet? Det er tanken, ja. Men vi får se - saken er ikke helt ferdig diskutert ennå, men vi ville få opp de nye kategoriene med en gang - så får vi heller endre på navn osv. etter hvert. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Sorry at jeg sier det, men har dere ikke lært at dere bør diskutere ferdig og bli helt sikre på at dere er enige før dere kjører igang opplegg som dette? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg ser ikke helt problemet Tilbakemeldinger til forumet har jo ugrunnen ganske lite med hardware å gjøre, så det passer jo fint under en egen kategori. Bare quickreply som mangler. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 *Banner og skriker og hyler over mangelen på en QuickReply* Men det er så absolutt en god ide ja. Men dere kommer aldri i verden til å greie å få alle brukerene over hit og få dem til å poste forumrelatert materiale her Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Å jo. Når yummy får på seg det nye paret med hansker så går det fort unna Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 *fant fram* Men synst det hadde blitt bedre om alle "tilbakemeldinger til gamer.no/ok.no/hw.no" osv blei samla her, i samme kategori... Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 QUOTE (arve87 @ 05/02/2004 : 00:13) *fant fram*Men synst det hadde blitt bedre om alle "tilbakemeldinger til gamer.no/ok.no/hw.no" osv blei samla her, i samme kategori... Enig der - hatt en stor kategori som heter tilbakemeldinger. Så kunne det vært under kategorier for hver site + de to som ligger her nå. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Skulle vert lagt en link fremme på forumsiden som kom frem hver gang det var noe nytt på gang feks " Ny melding fra Moderator" Så kunne ingen si de ikke hadde sett den Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Denne hovedkategorien er opprettet i den hensikt at alle meldinger til/fra forumets "høie herrer" skal samles på et sted. Det er derfor, slik jeg og flere andre ser det, ikke interessant å ha tilbakemeldinger for alle sitene her. Skal jeg lese tilbakemeldinger som angår Overklokking.no, ser jeg i vår egen kategori under "Overklokking". Når det gjelder spørsmålet ang. det å vente til alle er enige - absolutt ingen hadde noe imot at disse kategoriene ble opprettet, men navn på kategorien(e) er vi ikke helt sikre på. Når alle var enige om at kategoriene skulle opprettes, vurderte jeg det slik at det ikke var noen hensikt i å vente til vi har "krangla" oss ferdig ang. navnene. Så dere får heller leve med at det står Forum -> FORUM øverst. Det er tross alt bare å klikke på linken som er helt til venstre for å gå tilbake til den hovedkategorien som er "hjemmekategorien" deres. Når det endelige navnet er fastsatt, vil det neppe bli noe problem (unntatt for de som er skikkelig treige, da. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg