AboKevin Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har gjennom jobben fått tilbud om denne PCen: http://www.telehuset.no/sjoforsvaret/Produ...FSCscale320.pdf med denne skjermen: http://www.telehuset.no/sjoforsvaret/Produktark/DB_S19-1.doc Er ikke helt fornøyd med grafikk kortet, men da jeg har en Hercules Radeon 9800 PRO utgjør vel det ikke noe problem... I tillegg følger Office 2003 med på kjøpet mm. Hjemme PC ordningen medfører at jeg i praksis får et rentefritt lån over tre år for å betale systemet til ca halv pris av det som er listet i dag. (Går litt ut over pensjonspoengene, men det er lenge til.. :-) ) Har dere noen kommentarer? Ser dette bra ut? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Vanskelig å si uten å vite hvor mye det koster. PCen så grei ut utenom skjermkortet, men der har du jo noe bedre. Jeg syntes ikke kabinettet var det peneste... Endret 4. februar 2004 av pertm Lenke til kommentar
AboKevin Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Prisen for PC + skjerm blir med ordningen ca 14000 kroner. Kommer kanskje til å overklokke den (hvis mulig), og PC kommer til å bli brukt til videoredigering, spilling, mm. (tweaking og tuning kommer til å ta mest tid ;-) ) Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det dumme med slike ordninger er at det som regel er laaaang leveringstid på varene, slik at prisen på komplett system nok har fallt litt ved levering. I tillegg så pleier utgangsprisen ikke å være den beste. Men man får den jo til omtrent halv pris, og det er jo bra Så om du vet at du skal ha en slik boks så hadde jeg slått til. Dersom du føler at du ikke trenger en fullt så rå kasse hadde jeg latt vær... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis du skal overklokke er vel rammen du mest sannsynlig får ikke den beste. Jeg vil vel anta at det er ram som går på 400MHz Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har bestilt nesten samme pc, etter det jeg har forstått så sitter det vanlig MSI hovedkort i disse maskinene, så oppgraderinger osv burde ikke være noe problem. Uanz så er dette et tilbud jeg ikke kunne la gå fra meg da totalkostnaden på pakka under blir 22.000.- PC: Fujitsu Siemens Scaleo 600 P4 3,0 GHz HT. 512 MB DDR-RAM. GeForceFX 5600 256 MB DDR ViVo DVI-I. Harddisk 320 GB IDE/7200 rpm (2 x 160). DVD og DVD+RW/R+. Lyd Creative Labs Audigy 2. Trådløs multimedia tastatur og optisk mus. Inkludert: 3 års Hjemme-PC forsikring, 3 års brukerstøtte, 3 års på stedet garanti. Skjerm: FSC Scaleoview S19-1 - 19? LCD Flatskjerm, DVI. Printer: Canon i560 Høytalere: Creative Cambridge SoundWorks, MegaWorks THX 5.1 550 Videokamera: Canon MVX 150i Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 OK tilbud. Får jo 3 års garanti med. Prossessoren er meget god. Skulle hatt 1 GB minne uten at det er noen stor krise med 512 MB akkurat. Mer lagringsplass enn lignende tilbud jeg har sett + DVD brenner! Nice! Skjermkortet er jo ikke grusomt, men OK. Husk at det er ViVo også visst det kommer til nytte.(Video In / Video Out) WOW!? 19" LCD + PC til 14000? Det er jo knall spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå