eiriksen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har funnet et veldig fint intergrert program i Windows 98 som heter WinPopup til å kumminisere over nettverket med, men problemet er at du ikke kan kommunisere utenom begge parter har WinPopup oppe og kjører. Er det noe måte å få winpopup til å starte minimert, kanskje i taskbar. Banen til fila er c:windows/winpopup og programmet er bare der 9x versjonene til Windows. Jeg vil at den skal starte med pcen uten at brukeren merker det, vi bruker alle sammen samme bruker. Win98 First Edition. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har ikke prøvd programmet og det er lenge siden jeg brukte win 98, men jeg regner med at dette går Legg en snarvei i c:\windows\startmeny\start up, eller oppstart. (husker ikke hva folderen heter i win 9x) Høyreklikk på snarveien og velg Kjør minimert (eller tilsvarende) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Finnes det noen annen måte å kommunisere over nettverk i 98 uten tredjeparts programmer, etter det jeg har fortstått finnes ikke netsend før i 2000 og XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå