abene Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Armbåndsur med MP3-spiller Klokkeprodusenten LAKS har annonsert et armbåndsur med innebygd MP3-spiller, som støtter USB og har 256 MB minne. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den var ikke så dyr da Men får vell se noen tester før den ev. er interessant Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Casio lagde vel en sånn for noen år siden,men den var velig klumpete. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Når er den i butikken? Eventuelt hvilke butikker? Endret 4. februar 2004 av |_Cisco_| Lenke til kommentar
gixer Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er kanskje litt kjipt å ha en ledning fra øreproppene som henger fra håndleddet til ørene da. Sikkert greit om vinteren når du kan la den gå opp armen inne i genseren, men om sommeren når man går i t-skjorte så blir det litt værre. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er kanskje litt kjipt å ha en ledning fra øreproppene som henger fra håndleddet til ørene da. Sikkert greit om vinteren når du kan la den gå opp armen inne i genseren, men om sommeren når man går i t-skjorte så blir det litt værre. Jeg tenke akkurat det samme. Praktisk om vintern/høsten, men om sommern og våren ser det litt dust ut å ha ledning fra armen opp til hodet hele tida.. sikkert ikke behagelig og praktisk heller. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Den så tøff ut da liker ikke og gå med klokke bruker bare mobben men hvis det er mp3 spiller på den er det jo noe annet Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vil sikkert være elendig lyd på den, kan ikke være mye til innstillinger man kan gjøre. Men den ser jo fin ut da, men jeg vil helst gått for en kvalitets-spiller hvis jeg skulle hatt en. Det med ledning om sommeren hadde løst seg om det støttet bluetooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå