Linu_Neral Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Hei, har en Tundra 1555s Centrino og problemet mitt er at den holder seg på 1.4 GHz hele tiden. Også har jeg 504 MB RAM. Er det et program som gjør dette tru? for jeg liker det mye bedre når den er lavere for da trur jeg at den ikke suger så mye strøm. Dette er en liste over programmer under oppgavebehandling: taskmgr.exe svchost.exe RoamMgr.exe RegSrvc.exe LVComS.exe svchost.exe NAVAPSVC.EXE S24EvMon.exe svchost.exe gearsec.exe LogiTray.exe TaskSwitch.exe CCAPP.EXE svchost.exe PRONoMgr.exe hkcmd.exe igfxtray.exe Isass.exe services.exe winlogon.exe csrss.exe AVManager.exe WButton.exe spoolsv.exe ctrlvol.exe HotkeyApp.exe LaunchAp.exe SynTPEnh.exe smss.exe SynTPLpr.exe Itmoh.exe AGRSMMSG.exe CCEVTMGR.exe msmsgs.exe explorer.exe ZCfgSvs.exe RoamSvc.exe svchost.exe Noen jeg kunne ta bort kanskje? Endret 4. februar 2004 av Linu_Neral Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Gå på strømsparingen og sett den til Bærbar/Laptop da vil PentiumM cpuen jobbe etter behov. Lenke til kommentar
Linu_Neral Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Den er på Bærbar og nekter å gå ned Lenke til kommentar
kons Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den er på Bærbar og nekter å gå ned Du har selvsagt chipset drivere last og slikt? kan godt tenke meg støtten for strømsparing kan ligge der. Feks på P4M må man vel laste speedstep drivere... My 2Cent... Lenke til kommentar
Linu_Neral Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Alt av drivere er lagt inn. Med en gang jeg legger inn WinXP så kan den være ned på 200 og no MHz men etter jeg har bukt den noen få timer og lagt inn no programmer og slikt så hiver den seg opp på 1.4 GHz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Angående tasklist, sjå på denne sida og følg bokstavene for å finne ut kva alle programma er til. http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hm, kansje et dumt spørsmål. Har du nettstrøm koblet til pcen eller kjører du på batteri nå? Trur ikke "SpeedStep" vil slå inn vis den er koblet til nettstrøm. /cyrus Lenke til kommentar
Linu_Neral Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Den holder seg der oppe selv om nettstrømmen er ute Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hm, kansje et dumt spørsmål. Har du nettstrøm koblet til pcen eller kjører du på batteri nå? Trur ikke "SpeedStep" vil slå inn vis den er koblet til nettstrøm. /cyrus SpeedStep kan brukes selv om maskinen er koblet til stømnettet (min dell500m gjør det i allefall) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den holder seg der oppe selv om nettstrømmen er ute SpeedStep er ikke deaktivert i BIOS? Lenke til kommentar
Linu_Neral Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Den er ikke i BIOSen. så kan ikke aktivere eller deaktivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå