Journeyer Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Bare lurer på hva,om noe, skjedde med dette prosjektet? Det så veldig sexy og bra ut en stund, iallfall inntil oppdateringene sluttet å komme... venter i spenning. Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Klart det kommer nå snart det nermer seg jo tg! HeHe Mvh Kim-F Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Let i andre tråder om dette, så får dere svaret. OX er død inntil videre, men Lars har visstnok planer om et OX X. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ah... jaja, triste greier med OX da men.. venter i spenning på OX X Lenke til kommentar
Novec Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Yup - det blir knallbra, i alle fall inni hodet mitt :-D Vi får se om dere syns det også, når den tid kommer. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Inni hodet dit? Ser det bra ut der? Tenker da selvfølgelig på OX X Jeg har også tanker i hodet, men har ikke resurser akkurat nå. Har tilbrakt noen timer i SketchUP 3.1 og lagd et utkast over grunnformen på kabinettet, mangler vesentlige ting, som rammer og diverse mål. Kan laste opp bilder eller sketchup fila om noen er interessert i å kikke litt, har også veldig lyst til å se en skisse på OX X, hvis den eksisterer. Gleder meg Stå på! (de første linjene er bare litt enkel humor, ikke noe vondt ment ) Endret 4. februar 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Novec Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hodet mitt? Nei det er det stort sett bare rot og gammelt søppel :-D Legg gjerne ut kabinettet ditt under worklogs, da får du både tilbakemeldinger og mer lyst til å jobbe. OX X er det ingen som får se noe til før det er ferdig, selv ikke Vidar... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva er IKKE worklog? Ideer, planer og drømmer som du ikke er i ferd med å realisere, skal ikke postes her mitt prosjekt faller under her desverre, har bare planer om å lage det som for meg ville ha blitt det ultimate kabinettet. har ikke resurser til å bygge nå, så om jeg legger ut noe på work-log, så vil det ta MANGE måneder før saken er i boks og jeg begynner å bygge, det kan faktisk ta et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå