Gå til innhold

5" lcd skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, de er jo greie de.. Men de er fryktelig kjedelig i forhold, til den jeg linket til.. ikke for og si noe negativt om produktet, men 4 linjer med skrift, kontra en lcd skjerm som kan vise andre maskiners desktop, eller din egen, eller hva som helst mens du bruker maskin, eier ganske hardt.. Men, dette er svin dyrt.. så det er ikke noe en bare kjøper i øst og vest.. her må " behov <-- hehe " eller lysten på skikkelig modding være høy.. men jeg skal i allefall bestille meg en slik, da jeg har gått meg lei på de forrige variantene som kun viser 3 - 4 linjer, mot en grønn bakgrunn :yes:

For dere som ikke så videon med produktet jeg mener :

lcd

Endret av implex
Lenke til kommentar
Her finner du nok det du leter etter (am i right?), og  her er en guide til hvordan man setter det opp.

nei er ikke sånn jeg tenkte meg. tenkte meg noe sånt. det er ikke så dyrt var et sted jeg så lcd skjerm til 1700 men husker søren ikke hvor jeg fant det. tror det var en link i en av postene her på ok.no men husker ikke navnet.

Lenke til kommentar
Tja, de er jo greie de.. Men de er fryktelig kjedelig i forhold, til den jeg linket til.. ikke for og si noe negativt om produktet, men 4 linjer med skrift, kontra en lcd skjerm som kan vise andre maskiners desktop, eller din egen, eller hva som helst mens du bruker maskin, eier ganske hardt.. Men, dette er svin dyrt.. så det er ikke noe en bare kjøper i øst og vest.. her må " behov <-- hehe " eller lysten på skikkelig modding være høy.. men jeg skal i allefall bestille meg en slik, da jeg har gått meg lei på de forrige variantene som kun viser 3 - 4 linjer, mot en grønn bakgrunn :yes:

For dere som ikke så videon med produktet jeg mener :

lcd

jeg holder på med et prosjekt nå. får kabinett og vannkjølinga i posten slutten av neste uke. men må vente enda en måned før jeg begynner for alvor å modde pc'en. men gir meg ikke før jeg finner den "billige" lcd skjermen som noen linket til her på forumet. jeg har leita som bare det men finner den ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
heeh ja.. det med penga setter ofte en effektiv stopper.. Men sånn er det jo med alt da ;)

Hvis man skal ha en skjerm som bare kobles til composite utgangen, er det jo ikke noe poeng, da kan en jo likesågodt se på den "ekte" skjermen. Poenget med en LCD skjerm til montering i kabinett vil jeg si er og overvåke temperaturer, turtall, oppløsning o.s.v.

Lenke til kommentar
heeh ja.. det med penga setter ofte en effektiv stopper.. Men sånn er det jo med alt da  ;)

Hvis man skal ha en skjerm som bare kobles til composite utgangen, er det jo ikke noe poeng, da kan en jo likesågodt se på den "ekte" skjermen. Poenget med en LCD skjerm til montering i kabinett vil jeg si er og overvåke temperaturer, turtall, oppløsning o.s.v.

hehe, ja jeg syntes også det ble rimelig teit å bare vise den samme desktopen på skjermen!?

Blir omtrent like kult som å modde inn en 2 tommers høyttaler i kabinettet(som spiller samme musikk som resten av anlegget ditt...) :shrug:

Lenke til kommentar
heeh ja.. det med penga setter ofte en effektiv stopper.. Men sånn er det jo med alt da  ;)

hehe, ja jeg syntes også det ble rimelig teit å bare vise den samme desktopen på skjermen!?

Blir omtrent like kult som å modde inn en 2 tommers høyttaler i kabinettet(som spiller samme musikk som resten av anlegget ditt...) :shrug:

Hehe... Helt enig. Eller mere som og modde en 2" høyttaler som gjengir lyden dårligere enn resten av annlegget, akkurat som disse skjermene gjengir bildet dårligere enn hovedskjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...