Solve Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hvor får jeg kjøpt 5" lcd skjermer? har tenkt å ha den i floppy bay'ene forann på kabinettet mitt. noen som vet hvor de selges? Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 jeg veit at elfa har, men de er svindyre.... www.elfa.se (søk på produkt nummer: 30-640-52 ) Mvh Kim-F Lenke til kommentar
implex Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) noe sånt du mente el p0rn0 På tg i år, er det sikkert ikke så mange som kan stille med noe lignende.. denne er et must for alle som vil ha det lille ekstra. Regner med at denne 5" lcd skjermen kan hjelpe deg med problemet ditt Endret 4. februar 2004 av implex Lenke til kommentar
implex Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 case modding Denne linken, refererer til en tysk side som har gitt meg mye glede.. her er det mange produkter, som er med på heve kabinettets utseende mange hakk.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Her finner du nok det du leter etter (am i right?), og her er en guide til hvordan man setter det opp. Lenke til kommentar
implex Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Tja, de er jo greie de.. Men de er fryktelig kjedelig i forhold, til den jeg linket til.. ikke for og si noe negativt om produktet, men 4 linjer med skrift, kontra en lcd skjerm som kan vise andre maskiners desktop, eller din egen, eller hva som helst mens du bruker maskin, eier ganske hardt.. Men, dette er svin dyrt.. så det er ikke noe en bare kjøper i øst og vest.. her må " behov <-- hehe " eller lysten på skikkelig modding være høy.. men jeg skal i allefall bestille meg en slik, da jeg har gått meg lei på de forrige variantene som kun viser 3 - 4 linjer, mot en grønn bakgrunn For dere som ikke så videon med produktet jeg mener : lcd Endret 4. februar 2004 av implex Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 De er nok noe enkle i sammenligning med en liten monitor skrudd inn i kabinettet, men så var det jo det med prisen, da.. Tviler at det er aktuelt for folk flest å bruke så sinnsykt mye penger på et pr0n-gadget. Lenke til kommentar
implex Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 heeh ja.. det med penga setter ofte en effektiv stopper.. Men sånn er det jo med alt da Lenke til kommentar
Solve Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Her finner du nok det du leter etter (am i right?), og her er en guide til hvordan man setter det opp. nei er ikke sånn jeg tenkte meg. tenkte meg noe sånt. det er ikke så dyrt var et sted jeg så lcd skjerm til 1700 men husker søren ikke hvor jeg fant det. tror det var en link i en av postene her på ok.no men husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Solve Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Tja, de er jo greie de.. Men de er fryktelig kjedelig i forhold, til den jeg linket til.. ikke for og si noe negativt om produktet, men 4 linjer med skrift, kontra en lcd skjerm som kan vise andre maskiners desktop, eller din egen, eller hva som helst mens du bruker maskin, eier ganske hardt.. Men, dette er svin dyrt.. så det er ikke noe en bare kjøper i øst og vest.. her må " behov <-- hehe " eller lysten på skikkelig modding være høy.. men jeg skal i allefall bestille meg en slik, da jeg har gått meg lei på de forrige variantene som kun viser 3 - 4 linjer, mot en grønn bakgrunn For dere som ikke så videon med produktet jeg mener : lcd jeg holder på med et prosjekt nå. får kabinett og vannkjølinga i posten slutten av neste uke. men må vente enda en måned før jeg begynner for alvor å modde pc'en. men gir meg ikke før jeg finner den "billige" lcd skjermen som noen linket til her på forumet. jeg har leita som bare det men finner den ikke. Lenke til kommentar
Solve Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 fant posten nå. 5" TFT LCD monitor Lilliput LCD 5 fargeskjerm litt billigere også. Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Synes ikke den lcden som har farger osv som vist på video og bilde var så ******* fet. Synes det er kulere med en grafisk lcd faktisk. Vil jeg ha en sånn liten lcd skjerm kjøper jeg heller en liten desktop lcd å har ved sidna hovedskjermen. Lenke til kommentar
Solve Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 ja det kommer jo ann på om du har kabinettet ved siden av deg eller på gulvet. kan ikke være noe vits i å ha hvis du aldri får noe ut av den. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nå er det flust med slike monitorer på Ebay, da. Mange billige STN-skjermer, men kvaliteten er jo så som så.. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 heeh ja.. det med penga setter ofte en effektiv stopper.. Men sånn er det jo med alt da Hvis man skal ha en skjerm som bare kobles til composite utgangen, er det jo ikke noe poeng, da kan en jo likesågodt se på den "ekte" skjermen. Poenget med en LCD skjerm til montering i kabinett vil jeg si er og overvåke temperaturer, turtall, oppløsning o.s.v. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 heeh ja.. det med penga setter ofte en effektiv stopper.. Men sånn er det jo med alt da Hvis man skal ha en skjerm som bare kobles til composite utgangen, er det jo ikke noe poeng, da kan en jo likesågodt se på den "ekte" skjermen. Poenget med en LCD skjerm til montering i kabinett vil jeg si er og overvåke temperaturer, turtall, oppløsning o.s.v. hehe, ja jeg syntes også det ble rimelig teit å bare vise den samme desktopen på skjermen!? Blir omtrent like kult som å modde inn en 2 tommers høyttaler i kabinettet(som spiller samme musikk som resten av anlegget ditt...) Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 heeh ja.. det med penga setter ofte en effektiv stopper.. Men sånn er det jo med alt da Hvis man skal ha en skjerm som bare kobles til composite utgangen, er det jo ikke noe poeng, da kan en jo likesågodt se på den "ekte" skjermen. Poenget med en LCD skjerm til montering i kabinett vil jeg si er og overvåke temperaturer, turtall, oppløsning o.s.v. hehe, ja jeg syntes også det ble rimelig teit å bare vise den samme desktopen på skjermen!? Blir omtrent like kult som å modde inn en 2 tommers høyttaler i kabinettet(som spiller samme musikk som resten av anlegget ditt...) Hehe... Helt enig. Eller mere som og modde en 2" høyttaler som gjengir lyden dårligere enn resten av annlegget, akkurat som disse skjermene gjengir bildet dårligere enn hovedskjermen. Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 men den høy kvalitets lcd skjermen så dåkke cr på videoen har et program så jørr at du kan visa akkurat d du vil blant aent cpu core clock, mem clock, temp osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå