vihovde Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Postet hjemmesiden min her for ikke allt for lenge siden, så etter en del kritikk har jeg laget en ny side. Dere finner den her, men vær nå litt "snill" med en nybegynner da... Rom ble ikke bygd på en dag, og det har heller ikke siden min. Riktig nok startet jeg å sette sammen siden idag, men den er langt ifra ferdig. Men ta en tur innom, og si meg hva dere synes så langt Dere finner den her: http://www.vihovde.com/ Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Synes du er flink jeg Ja, det hørtes bra ut, men har enda MASSE å lære meg... Men takk skal du ha Lenke til kommentar
Coq Rouge Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Gratulerer med en fin side. Den har potensiale til å bli en mye bedre enn gjennomsnittet side, men jeg må få lov til å kommentere fargevalget. Gråfargen som er brukt på siden er ok, ingenting å klage på med den. Men skriften var derimot vansklig å lese. Det er nok en grunn til at bakrunnsfargen din ikke er den mest benyttede på weben. Det er vansklig å finne en passende tekstfarge, så du bør enten kjøre en enda lysere gråfarge i tekstboksen, eller endre fargescheme for at siden skal nå helt til topps. Coq Rouge (misforstå meg rett, den har definitivt potensiale, men var litt hard å lese) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Personlig liker jeg midisider veldig godt. Men jeg har noen ting å komme med. Headeren er _litt_ bredere enn resten. Det gjør det littegranne uryddig. Rundingen med gradienten i headeren skriker etter antialiasing. Var ikke noe videre imponert over headeren, da den var litt tam og rar. Flytt menyen til over innholdet. Ja, jeg vet det er std, men man forventer nesten at den skal være der. Dropp underline på linkene i menyen og skill dem litt mere ut. En mouseover er heller ikke å forrakte. ">" passet dårlig i dette tilfellet. Tror til og med det hadde blitt bedre uten. Mer padding på innholdet må til. Teksten blir nå veldig trykka opp i kantene. "Denne siden var sist oppdatert Onsdag 4 Februar, 2004" trenger du ikke gjøre SÅ mye ut av. Og iallefall skift font på den delen. Synes nok det hadde holdt med 1px stroke rundt innholdet. Hvorfor har du egentlig avstand mellom boksene? Tror det ville blitt bedre om du trykka dem sammen, evt en del mindre avstand. Gjesteboksiden var forferdelig, det tror jeg du ser selv. "Fargevalget" har jeg egentlig ingenting imot da jeg liker det grått, mørkt og trist, men 1 stk tilleggsfarge kunne kanskje gjort seg. F.eks til tekst. Håper du ikke sender hunden din etter meg nå.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Tror PC sa det meste. Fullstendig enig. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Håper du ikke sender hunden din etter meg nå.. Trodde det var hunden som hadde laget siden jeg... For det meste enig med PoleCat, men for guds skyld (og for din egen), fjern den rød teksten "Denne siden er foreløpig under konstruksjon", uansett om den snart skal fjernes eller ikke. Det verste jeg vet er at det står noe sånt når jeg kommer inn på en side, alle sider er vel til tider under forbedring, ingen sider er helt ferdig. Selv om du kanskje skal fjerne den når siden er sånn cirka ferdig, så fjern den nå. Litt simpel header, men den gjorde seg kanskje til den enkle (ikke negativt ment) siden. Endret 4. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Enig med PoleCat. Så synes jeg ikke menyen skal være forskjellig på alle sidene. Lag en meny, og ha den slik på alle sidene. Ellers var siden bra. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 er ikke så glad i å ha menyen under siden ... men stå på ! pokker da PC ! for ikke si noe ! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Fin liten side det der. Men: - Fjern "Denne siden er under konstruksjon". Ingen vil vel se på noe halvferdig arbeid... Den blir mye mer proff uten. -Uansett om du vil ha "Denne siden var sist oppdatert Onsdag 4 Februar, 2004 Denne siden er føreløpig under konstruksjon !" så bør du ikke ha forskjellig font fra verdanaen du har brukt i body. - Litt text decoration ved mousover i menyen hadde ikke skadet. - Personlig liker jeg å komme til forsiden når jeg trykker på headeren. - Legg til litt padding i tektsramma di. Edit: Så at PoleCat hadde skrevet mye av det samme... Endret 4. februar 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå