Gå til innhold

Ennå en som trenger hjelp til formatering.


Anbefalte innlegg

Hei !

Her kommer det en til som trenger hjep til å installere XP. Jeg har en hd på 120 gb

som jeg prøver å få instalert XP på, har hentet ned 6 XP oppstart disketter fra Boot.com som jeg booter fra. Alt er bra helt fram til den skal velge Hd og partisjon der sier den at det er en disk på 7804 som sitter i og at den ikke kan legge Xp på den. Jeg får ikke lov til noe som helst og må trykke meg ut med F3.

 

Har også prøvd å formatere disken i en annen pc med PM 8. og der går alt greit og den informere om at disken er på 113 gb og alt er fryden. Når jeg etter alle mine problemer prøver å sjekke disken med 2 disketter fra PM 8. i den maskinen hvor jeg vil ha disken informere PM 8 at det bare er 7,560.0 mb OG AT JEG FÅR IKKE LOV TIL Å LAGE NOE PARTISJON.

 

Kan noen være så snill hva jeg ghør feil og hva jeg kan gjøre for å få det til ??!!

 

På forhånd tusen takk !

Ray

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei !

Nei jeg får ikke lov til å boote fra cd´en og heller ikke når jeg bruker de 6 diskettene jeg tok ned fra Bootdsk.com. Den win 98 hjalp heller ikke.......... Skal nå prøve å sette den in i en annen pc og formatere disken som FAT 32, SÅ FOR VI SE !!

 

Ray

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...