ScorpioN Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har max irriterende problem med explorer. Når jeg surfer rundt kan det plutselig fryse helt. Det kan ta fra 1 time til 2 minutter før d henger seg. Eneste måten er restartknappen. Noen som vet hva som er galt? jeg hadde win2k først så instalerte jeg winxp, men d gjorde ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Bruk Opera, det er mye bedre. (Det er min mening) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: ScorpioN skrev (2002-03-14 21:20):Jeg har max irriterende problem med explorer. Når jeg surfer rundt kan det plutselig fryse helt. Det kan ta fra 1 time til 2 minutter før d henger seg. Eneste måten er restartknappen. Noen som vet hva som er galt? jeg hadde win2k først så instalerte jeg winxp, men d gjorde ikke noe forskjell. Last ned de siste MS IE oppdateringene med winupdate eller.no. Ellers må jeg nokk si meg enig i at du kan prøve Lenke til kommentar
ScorpioN Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 k thx da prøver jeg d Lenke til kommentar
walestr Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei Her tror jeg faktisk ikke det vil hjelpe deg med verken opera eller siste oppdatering av IE...Du har et internt hardware problem. Sansynlig kan det være nettkortet eller ISDN/modem (avhengig av hva du har) som har IRQ problemer. og da kanskje mot skjermkort eller lydkort. JEg ville forsøkt å avinstalere kort for ekstern kobling enten det er ISDN, modem eller nettkort..startet opp igjen og håpe at det da løser seg. alternativt kan du starte uten dtte kortet en gang eller to før ny instalering. Lykke til Roger [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå