Gå til innhold

PCN Fryser i explorer

Anbefalte innlegg

Jeg har max irriterende problem med explorer. Når jeg surfer rundt kan det plutselig fryse helt. Det kan ta fra 1 time til 2 minutter før d henger seg. Eneste måten er restartknappen.

Noen som vet hva som er galt? jeg hadde win2k først så instalerte jeg winxp, men d gjorde ikke noe forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

ScorpioN skrev (2002-03-14 21:20):

Jeg har max irriterende problem med explorer. Når jeg surfer rundt kan det plutselig fryse helt. Det kan ta fra 1 time til 2 minutter før d henger seg. Eneste måten er restartknappen.

Noen som vet hva som er galt? jeg hadde win2k først så instalerte jeg winxp, men d gjorde ikke noe forskjell.

Last ned de siste MS IE oppdateringene med winupdate eller.no.

Ellers må jeg nokk si meg enig i at du kan prøve

Lenke til kommentar

Hei

Her tror jeg faktisk ikke det vil hjelpe deg med verken opera eller siste oppdatering av IE...Du har et internt hardware problem. Sansynlig kan det være nettkortet eller ISDN/modem (avhengig av hva du har) som har IRQ problemer. og da kanskje mot skjermkort eller lydkort.

JEg ville forsøkt å avinstalere kort for ekstern kobling enten det er ISDN, modem eller nettkort..startet opp igjen og håpe at det da løser seg. alternativt kan du starte uten dtte kortet en gang eller to før ny instalering.

Lykke til

Roger

[email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...