tbone Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jobben bestilte i begynnelsen av desember en haug med SE Z600 fra telefast. (vi må kjøpe der i fra) Nå har denne bestillingen stadig blitt utsatt og vi har fremdeles ikke mottatt apparatene. Er det noen som vet status på levering av denne telefonen? Ut i fra prisguiden så ser det jo ut som de fleste er tomme. Hvordan er det ute hos forhandlerene? Er det noe poeng å vente på tjukkasen lenger? (er vel snart moden for museum også, så lang tid som dette har tatt) Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 farn min bestilte meg en Z600 i julegave via jobben.. den skulle jo selfølgelig komme til julaften.. men nei, den er ikke kommet.. og vi er i februar, litt sen julegave? hater å vente... Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 De har den inne på [url="http://www.komplett.no"]Komplett.no[/url] nå! Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 joa, men jeg har fått sim kort, Netcom youngtalk.. såe, kan ikke kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå