FaBiCon Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 HVORDAN finner jeg ut hvordan prosessor jeg har??? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Trykk høyreklikk på Min datamaskin (My computer) så trykker du på Egenskaper (Properties) så står det der Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hmmm. Moderatorer som ikkje reagerer på overdrevet bruk av Caps i topic og "????" Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 kan pentium® 4 Stemme??? 1,82 GHz Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 TAKK jef. man får fort svar her.... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er vel ikke alltid på banen, de heller zeph? Men til trådstarter: Som ny bruker, er det smart å lese retningslinjer for forumet, og gå gjerne igjennom Nettikette samtidig. Det er lite populært å "rope" (overdrevet bruk av caps og tegn), og man blir svært ofte ignorert eller oppfattet som useriøs. Ta dette som et lite hint. Når det gjelder prosessortype kan du som regel finne ut av dette om du følger med på skjermen like etter oppstart. Der får du også opplysninger om endel andre ting i maskinen, medmindre du har noe Compaq eller IBM-greier. DE kjører som regel festlige "promo-bilder i stedet, slik at du må inn i BIOS for å finne opplysninger om CPU etc. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Finnes jo også en rekke prog for å finne slik info +mere. f.eks CPU-Z Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Beste programmet til og finne ut ALT om maskinen din: Aida32 Eller SISoft Sandra som også er veldig bra. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Les retningslinjene angående caps i topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg