benzedrine Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg sitter med kredittkortet og vil bestille en gamespad, men så har jeg ikke peil i det hele på hva som er bra. Skal spille bilspill, action (call of duty..denslags), strategi (simcity, c&c..)... Ser etter noe som er trådløst med usb(2)-inngang - slike som vibrerer er litt kule.. Skal det være analogt? Hva er forskjell her? Håper noen kan hjelpe litt her... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 En ps2 pad vil vel kanskje være brukervennlig på de områdene du nevner. Men vil du virkelig bruke pad i call of duty, sim city og c&c ? Kan funke i call of duty, men gamepad i strategi spill tror jeg kan by på litt problemer. Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Dette er til pc-bruk....Da går det forsåvidt ikke å bruke ps2kontroller? Det er vel først og fremst bilspill jeg vil bruke paden, men hadde håpet på å kunne bruke den til actionspill også. Går ikke det fint? Har du noe forslag til pad da? Med mine ønsker og til pc-bruk.... Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Selv bruker jeg Thrustmaster FireStorm Dual Analog 3 (http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=1&s=pl) og er strålende fornøyd. Har ikke prøvd Rumble-varianten "Dual Power" eller den trådløse som det ble linket til, men disse har lik form og funksjonalitet, bortsett fra at den trådløse nødvendigvis er tyngre pga batteriene. Men hvorfor skal du ha trådløs? Jeg ville valgt Dual Power, tror jeg. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Går fint å bruke PS2 kontroller på pc, men en overgang fra fks. Clas Ohlson. Har gjort det selv i noen år nå, og ville ikke byttet den ut med noe. Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Å ha trådløs går vel ikke utover kvaliteten? Det er vel litt mer hendig med en pad uten en tråd å tenke på... Selger de noen bra på Clas Ohlson da? Jeg har stort sett tittet rundt på komplett, mpx og elkjøp..... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har selv den siste gamepaden fra logitech. Logitech® Cordless Rumblepad Og jeg er storfornøyd. Den rister, sitter godt i hånden og den er trådløs! Et must Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Logitech`n så bra ut klart Er det kun gjennom nett den kan kjøpes? Hvor kjøpte du din Notarget? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fikk den som gave. Ble kjøp på Spaceworld i Ålesund Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nå har jeg som sagt ikke prøvd den trådløse varianten, men alle trådløse mus jeg har prøvd hittil, har lagget - oppdateringen på skjermen skjer fem-ti hundredels sekund etter endringen på musen. Derfor min skepsis. I tillegg vil som sagt en slik kontroller være tyngre, noe jeg personlig ikke liker. Men for all del; vil du ha trådløs, så kjøp nå trådløs. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Gamepad kan være best til bilspill, men ikke strategispill, skytespill osv. Da er mus og tastatur best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå