Gå til innhold

Hvilken Gamepad?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med kredittkortet og vil bestille en gamespad, men så har jeg ikke peil i det hele på hva som er bra.

Skal spille bilspill, action (call of duty..denslags), strategi (simcity, c&c..)...

Ser etter noe som er trådløst med usb(2)-inngang - slike som vibrerer er litt kule..

Skal det være analogt? Hva er forskjell her?

Håper noen kan hjelpe litt her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er til pc-bruk....Da går det forsåvidt ikke å bruke ps2kontroller?

Det er vel først og fremst bilspill jeg vil bruke paden, men hadde håpet på å kunne bruke den til actionspill også. Går ikke det fint?

Har du noe forslag til pad da? Med mine ønsker og til pc-bruk....

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Thrustmaster FireStorm Dual Analog 3 (http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=1&s=pl) og er strålende fornøyd. Har ikke prøvd Rumble-varianten "Dual Power" eller den trådløse som det ble linket til, men disse har lik form og funksjonalitet, bortsett fra at den trådløse nødvendigvis er tyngre pga batteriene. Men hvorfor skal du ha trådløs? Jeg ville valgt Dual Power, tror jeg.

Lenke til kommentar

Nå har jeg som sagt ikke prøvd den trådløse varianten, men alle trådløse mus jeg har prøvd hittil, har lagget - oppdateringen på skjermen skjer fem-ti hundredels sekund etter endringen på musen. Derfor min skepsis. I tillegg vil som sagt en slik kontroller være tyngre, noe jeg personlig ikke liker. Men for all del; vil du ha trådløs, så kjøp nå trådløs. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...