x871kx6167ss7 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg her kommet fram til hvordan pc'en min skal være, men passer det? Kabinett- Sunbeam, Akryl uv Strømforsyning- Forton/sourse, 400w Vifter- 5x Sunbeam, uv-vifter uvlampe- Sunbeam, uvlampe/blacklight UV-soundkontrol- Sunbeam LED- Sunbeam, Lazer Beam Hovedkort- DFI, LanParty CPU- AMD, athlon XP2500+ CPU-kjøler- Cooler Master, AERO 7+ RAM- 2x TwinMOS 512MB PC3200 m/winbond harddisk- Samsung, SpinPoint P80 120GB s-ata Harddiskledning- AC ryan, s-atakabel uv Skjermkort- Sapphier, Radeon 9800 Atlantis pro Diskettstasjon- Sony, 3,5" 1.44MB CD-brenner- MSI, 52x 32x 52x IDE Er det noe som mangler eller ikke passer sammen? Må jeg ha noen splittere for alle viftene og uvlampene, hvilken? Trenger jeg noen kabler? Er det noe du synes jeg burde bytte? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er det noe som mangler eller ikke passer sammen? Vet ikke helt ang HD din, vet ikke om den kommer med strømkabel, det gjorde i allefall ikke Seagate for noen uker siden. Ville kanskje også slangt med en cd-ROM, sånn at du kan kopiere cder Må jeg ha noen splittere for alle viftene og uvlampene, hvilken? Vet ikke sikkert om du kommer til å få bruk for splittere, men hvorfor ikke bare slenge med noen. Kan i det minste skapre mer orden. kanskje disse siden du allerede har bestemt deg for å ha en "disco-pc" Er det noe du synes jeg burde bytte? Tjaaa, vet ikke helt om du har valgt komponenter ut ifra tidligere erfaringer eller tips fra andre etc. Men jeg personlig ville valgt et annet hovedkort, dette kanskje. Og HD ville jeg også byttet ut, med denne, eller 160GB. kjølere og slikt, kan jeg ikke svare på siden jeg ikke vet om du har tenkt å overklokke eller ikke. Men kjøleren du har plukket ut er helt grei. Lykke til, og på forhånd gratulerer med ny pc Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 bytt ut prosessoren, multiplierlåst og flaskehals.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 bytt ut prosessoren, multiplierlåst og flaskehals.... Bios->fsb=200->cpu=3200+ Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvis du ikke er glad i støy ville jeg anbefalt deg å skaffet deg en viftestyring til de 5 sunbeam-viftene dine. Har 2 slike selv og de gjør seg tydelig bemerket når de står på full pinne. Kjører de på 7 volt nå, da er de lydløse. Lenke til kommentar
capy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 syntes det ser greit ut, men tror jeg ville valgt en større hd. selv hadde jeg nok kuttet ut lysene og heller invistert i en bedre kjøler (eller større hd), men det kabinettet ditt trenger jo litt farge gjerne. skal du ikke ha dvd-rom? Lenke til kommentar
cpy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kult Større HD hadde vært bedre og viftekontroll er et must(støykontroll). Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Ville sterkt vurdert en athlon64 3000+/3200+, de er ikke så dyre med tanke på den ekstremt bra ytelsen på de. Jeg har en a64 3000+ nå og den er betraktelig raskere enn min gamle cpu som var en xp2700@13x200 (2600Mhz) og abit nf7-s v2.0. Endret 4. februar 2004 av sub1343 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Tjaaa, vet ikke helt om du har valgt komponenter ut ifra tidligere erfaringer eller tips fra andre etc. Men jeg personlig ville valgt et annet hovedkort, [url=http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=34155&t=&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s= Men den lyser jo ikke Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Tjaaa, vet ikke helt om du har valgt komponenter ut ifra tidligere erfaringer eller tips fra andre etc. Men jeg personlig ville valgt et annet hovedkort, [url=http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=34155&t=&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s= Men den lyser jo ikke LanParty kortet har jeg lest veldig mye bra om. Bl.a her på hw.no faktisk. Se på tester.. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Joda, mye fint å si om lanparty kortet, men det er vel ikke helt "up-to-date" eller? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kult Større HD hadde vært bedre og viftekontroll er et must(støykontroll). Er det bilde av det Sunbeam kabinettet han skulle ha? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Joda, mye fint å si om lanparty kortet, men det er vel ikke helt "up-to-date" eller? Jo! Matcher alle dagens kort lett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå