snow69 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Her er mitt modda Chieftec-kab. Etter å ha skåret hull for vinduet synes jeg ikke at vinduslista ble noe bra. Jeg borra heller hull rundt vinduet, brukte thumscrews og passende muttere og litt lim. Til sammenlignig synes jeg det ble bedre enn list. Jeg "rulla" lakken på(sølv/alu)Den røde brukte jeg pensel på. +++ div. mods bilde1bilde2bilde3bilde4 Må bare skryte litt av TRB,s presario-kab, det er dritbra MVH snowman Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 var ganske original med thumbscrews da.. var fet viftegrill og etch.. synes den var ganske vellykket jeg.. Lenke til kommentar
BlaZteR1 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 NICE! den stile der likte jeg :D Lenke til kommentar
TRB Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Takker for at du nevnte kassa mi! Jeg synes kassa di er kjempe stilig, selv om det er en chieftech . Bra modda! Regner med det kommer flere bilder når skattepengene og feriepengene ramler inn på kontoen . Ellers så må jeg bare få si at dere som vil se kassa mi kan trykke her: Presario COOL MAN, CU LATER Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Fin den der. Hadde kanskje blitt bedre om du hadde fått alt lys i samme farge. (Hint: Rødt ) Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Thx TRB ja planer har man jo, men som du vet "no money no honey" Etterhvert vil det nok komme mere, men jeg tror det gjelder deg også MVH snowman Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Rødt er dødt Gult er kult Green is a killermaskin Jammen det rima jo, jeg er en DIKTER hehehehe Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ikke så værst den der nei, selv om jeg personlig synes det er penere med list Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Likte den der ja... stilig med thumbscrews som feste til vinduet, og ikke bare list... Nice Work! Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ganske bra, men trur jeg hadde tatt med det arbeidet og pusse ned hele kabinettet og lakke det med sprayboks, man ser GODT at det er rulla Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ganske bra, men trur jeg hadde tatt med det arbeidet og pusse ned hele kabinettet og lakke det med sprayboks, man ser GODT at det er rulla Hmm ja det var ikke meningen å skjule at kab. var "rulla" derfor opplyste jeg om det i teksten. Har sett mange spraylakka kab. som er råbrae, men jeg hadde lyst å prøve noe annet og var veldig spent på res. Når man "ruller" lakk får man en ruere/grovere overflate enn ved spraylakk. MVH snowman Lenke til kommentar
TRB Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei! Hvilken viftestyring er det du har? Har selv en Nexus og er godt fornøyd med den, men skulle ha hatt den nye typen med kald katode kontroll. Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg kjøpte en sunbeam rheobus-rev.3 hos microplex. Angrer idag på at jeg ikke kjøpte en viftestyring til en 3.5" brønn Hvis du klikker deg inn på bilde2, ser du til høyre at det er innfelt en sunbeam kald katode sound control på døra, så jeg trenger ingen ny. Benytter anledningen til å takke for fine tilbakemeldinger på kassa mi, tar gjerne imot tips til forbedringer, kritikk(good or bad), meninger, osv Det er bare å poste MVH snowman Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Stilig mod! Skjellett-hodet gikk igjenn flere plasser! Stilig! det enste jeg ser er at det hadde vært bedre med rødt lys inni pga rødfargen mellom grillene på kabinettet, men det er jo min mening! bra arbeid! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Øyh, rosa thumbscrews? Hehe, hver sin smak. Pent ble det nå hvertfall. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Det røde i front så helt forferdelig ut. Men ellers stilig kabinett. Edit: Genial, den sunbeam SoundControl som du har festet på siden. Edit2: Hva brukte du til og borre i plexien? Endret 8. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Har faktisk vurdert å skifte farge på lysene i kab. ble kanskje vel blandings.... Thumbscrewsen er nå oppgitt til å være røde iflg. microplex Brukte vanlig metallborr (husker ikke størrelsen) på plexiglasset, men teipa alle punktene der jeg skulle borre så ikke glasset skulle sprekke. Det røde i fronten synes jeg ble ok, men smaken er som baken Skal videreutvikle kassa mi, men det må nok bli om en stund, lite cash akkurat nå for tiden MVH snowman Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ok, men dette er noe du bør fortsette med! du er flink med dremmelen! Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 THX "Rasch" MVH snowman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå