Gå til innhold

Mitt Chieftec-modda kabinett

Anbefalte innlegg

Her er mitt modda Chieftec-kab.

Etter å ha skåret hull for vinduet synes jeg ikke at vinduslista ble noe bra.

Jeg borra heller hull rundt vinduet, brukte thumscrews og passende muttere og litt lim. Til sammenlignig synes jeg det ble bedre enn list.

Jeg "rulla" lakken på(sølv/alu)Den røde brukte jeg pensel på.

+++ div. mods

bilde1bilde2bilde3bilde4

Må bare skryte litt av TRB,s presario-kab, det er dritbra

MVH

snowman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for at du nevnte kassa mi!

Jeg synes kassa di er kjempe stilig, selv om det er en chieftech :p .

Bra modda!

Regner med det kommer flere bilder når skattepengene og feriepengene ramler inn på kontoen :) . Ellers så må jeg bare få si at dere som vil se kassa mi kan trykke her: Presario

COOL MAN, CU LATER :thumbs:

Lenke til kommentar
Ganske bra, men trur jeg hadde tatt med det arbeidet og pusse ned hele kabinettet og lakke det med sprayboks, man ser GODT at det er rulla  :yes:

Hmm ja det var ikke meningen å skjule at kab. var "rulla" derfor opplyste jeg om det i teksten. Har sett mange spraylakka kab. som er råbrae, men jeg hadde lyst å prøve noe annet og var veldig spent på res.

Når man "ruller" lakk får man en ruere/grovere overflate enn ved spraylakk.

MVH

snowman

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en sunbeam rheobus-rev.3 hos microplex.

Angrer idag på at jeg ikke kjøpte en viftestyring til en 3.5" brønn :(

Hvis du klikker deg inn på bilde2, ser du til høyre at det er innfelt en sunbeam kald katode sound control på døra, så jeg trenger ingen ny.

Benytter anledningen til å takke for fine tilbakemeldinger på kassa mi, tar gjerne imot tips til forbedringer, kritikk(good or bad), meninger, osv

Det er bare å poste :yes:

MVH

snowman

Lenke til kommentar

Har faktisk vurdert å skifte farge på lysene i kab. ble kanskje vel blandings.... :thumbup:

Thumbscrewsen er nå oppgitt til å være røde iflg. microplex

Brukte vanlig metallborr (husker ikke størrelsen) på plexiglasset, men teipa alle punktene der jeg skulle borre så ikke glasset skulle sprekke. Det røde i fronten synes jeg ble ok, men smaken er som baken :D

Skal videreutvikle kassa mi, men det må nok bli om en stund, lite cash akkurat nå for tiden :thumbdown:

MVH

snowman

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...