HåkonN Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har nettop kjøpt meg en Sony-Ericsson P900, og bestillte en sånn beskyttelsefilm. Trenger en form for sprutsikker veske... Type grei å ha med på stranda osv... Trenger også en vanlig "oppbevaring-pose", sånn MP3-spillere har osv... Noen som vet om noen norske webbutikker som kan ha noe sånt? Evn. noen utenlanske som dere har gode erfaringer med..... ?? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sjekk ut http://www.leins.no Har brukt dem noen ganger før, de har greit utvalg synes jeg. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Takker for link, men de hadde ingenting av det jeg leter etter.. Syntes utvalget var heller labert... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 lefdal elkjøp expert telhuset Alle som selger mobiler har vel litt, er jo bare å ringe Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dette hører inn under kategorien 'Forhandlere og verksteder'. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå