diversity Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) har nå gått rundt med tanken om å modde i laaaang tid,, men saken er at jeg ikke klarer å finne ut hvilket mønster.. eller rettere sagt hvordan vinduet i det hele tatt skal se ut,, er det noen som har noen gode forslag.. ps.. skal være vindu.. skal gå an å se inn.. mvh Erik Edit: kanskje som denne (?) Endret 15. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hva er det som kan være vindu? regner mmed at det er det hvite, i og md at du har håndtaket der... kan jo gå det der, men er det virkeig nødvendig å skjøre ut så langt mot kanten på høyre side? der er dt jo bare cd-rom og hdd... men det kan bli fett det der, hvis du får det til... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis du er flink med hendene kan du da prøve deg på et fint asymetrisk mønster med noen episke figurer eller abstrakte skikkelser på Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvis du er flink med hendene kan du da prøve deg på et fint asymetrisk mønster med noen episke figurer eller abstrakte skikkelser på hør hør. like egentlig ikkje sånne vanlige ruter. viss d ikke någe aent spzi m kabbiset Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) hva med dette? tror dere "godsakene" vises bra her? det er dette så er mønsteret i hjørnet : Endret 15. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 inegn som har en liiten kommentar? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Assa, bakemester, hva med å lage vinduet litt mindre på toppen, er jo ikke nødvendig å se på PSU, er det vel?? mønsteret likte jeg da! det var snasent Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 etter min mening syntes jeg du skulle legge til en 45 gradersvinkel fra det nederste hjøret fra "mønster ruta" til kanten avdøra. ok det var litt vanskelig å forklare, men det jeg er ute etter å si er at jeg tror det er kulere hvis du har hjørnene like... jeg liker ikke 90 graders hjørner, for jeg syntes det får vinduet til å virke veldig firkantet og masseprodusert. lite personlig preg... del opp hjørnene i 45 gradershjørner eller mindre. håper du skjønner hva jeg mener... Jeg skal ha kjempa mange kanter på ruta mi sånn at det ser ut som om døra er knust. tagger rundt hele liksom. det blir fett Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Assa, bakemester, hva med å lage vinduet litt mindre på toppen, er jo ikke nødvendig å se på PSU, er det vel?? mønsteret likte jeg da! det var snasent har vindu i psu, så jo det er fett å se på skal sette i led vifte.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 etter min mening syntes jeg du skulle legge til en 45 gradersvinkel fra det nederste hjøret fra "mønster ruta" til kanten avdøra. ok det var litt vanskelig å forklare, men det jeg er ute etter å si er at jeg tror det er kulere hvis du har hjørnene like... jeg liker ikke 90 graders hjørner, for jeg syntes det får vinduet til å virke veldig firkantet og masseprodusert. lite personlig preg... del opp hjørnene i 45 gradershjørner eller mindre. håper du skjønner hva jeg mener... Jeg skal ha kjempa mange kanter på ruta mi sånn at det ser ut som om døra er knust. tagger rundt hele liksom. det blir fett lyst å vise hva du mener med en illustrasjon.. ble litt mye snakk her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå