SverreD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg vurdere å gå til kjøp av denne musen, men jeg lurer på hvor lenge batteriene varer. Det stod i testen her på siden at den var grådig på strøm, men hvor lenge holder den fakttisk. Og fungere blutoothhubben opp mot t610? Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har hørt at den er veldig dårlig... Men så er det meningen at man skal sette den i laderen når man går på do, spiser, strekker armene osv. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 den kan da ikke være SÅÅ grådig? Svedda: mener hw.no testet en tastaturpakke med denne musen, det er vel slik at du må sette den i laderen om natten eller når du ikke bruker maskinen over lengre tid. Har vurdert denne musen, men gidder ikke å kjøpe den da jeg får to sendere på bordet, ett til tastaturet og en til musen Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Veldig dårlig ja, like nøyaktig som hw.no sin beskrivelse om grådig på batteri. Men hvor lenge varer den egentlig, i timer. Holder den i kun ca 2 timer, eller kan en holde på i en 5-6 timer uten å lade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå