Xder Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen som vet hvordan jeg kan fjerne pipingen den lager ved oppstart av pc? Takker for svar Lenke til kommentar
Mira Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hva slags piping er det? hvor mange pip? noen korte og noen lange? Lenke til kommentar
Xder Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 hva slags piping er det? hvor mange pip? noen korte og noen lange? Den piper 2 ganger så har den ca 2 sek så piper den igjen. Dette fortsetter altså helt til jeg trykker på den store knappen Lenke til kommentar
Mira Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 finnes poster om det her på forumet, søk både her på forumet og på google etter pipekoder, så finner du ut hva pipekoden forteller deg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har ikke fått prøvd min skikkelig ennå. Men har det kanskje noe med om alle temperatursensorene er tilkoblet? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 1. Les bruker manualen din... Der står det hvorfor den piper... Ha en god dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå