Gå til innhold

Gebyr for testing av "defekt" maskinvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oooh, fant akuratt ut at han som lånte kortet mitt testet det på 2 pcer. Med to forskjellige chipset. Samme feilmeldingen på begge. PCen frøys og rebootet, akuratt som her... Så tror ikke det er problemer mellom radeon kortet og VIA KT400. Begynner å mistenke slett testing av Norek her...

Lenke til kommentar
til TomasK: om du hadde giddet å lese, hadde du sett at han kjøpte via et firma, ikke norek. trenger da ikke poste samme spørsmålet fjorten ganger.

På meg virker det som om han kjøpte det direkte fra Norek, siden han trekker inn de. De har da ingenting ovenfor han å gjøre hvis han kjøpte av firmaet til en kompis.

 

Use head?

Lenke til kommentar
uberboss: Tror du burde lese serviceseddlen litt bedre neste gang, det står ikke at det koster deg 600,- Les det som står, ikke det du tror det står, det sa alltid min far...

 

Gjorde faktisk det,gubben i sjappa sa klart fra på forhånd oxo.

Teksten lyder:

 

Dersom kunde ikke ønsker produktet reparert etter å ha fått prisoverslag, blir kunde belastet 600,-

 

Vidre står det at "om det reklameres på et produkt innen garantitiden, og garantifeil ikke kan påvises, må kunden betale for undersøkelsen" Dette er det punktet som gjelder for ditt tilfelle, ikke prisoverslaget, med mindre du ettertrykklig gav beskjed om at det var det du ville ha...

 

Dette er det jeg jobber med daglig, så jeg kjenner skjemaet og teksten! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...