Fredrik Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Har ikke betalt ennå, men heller ikke fått kortet, så jeg gleder meg til å se om det funker på mitt NF7-S 2.0. Om det ikke funker vil jeg ha pengene igjen, vil ikke ha det kortet i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 oooh, fant akuratt ut at han som lånte kortet mitt testet det på 2 pcer. Med to forskjellige chipset. Samme feilmeldingen på begge. PCen frøys og rebootet, akuratt som her... Så tror ikke det er problemer mellom radeon kortet og VIA KT400. Begynner å mistenke slett testing av Norek her... Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 HVilket firma kjøpte du av? Eller kjøpte du direkte fra Norek? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 uberboss: Tror du burde lese serviceseddlen litt bedre neste gang, det står ikke at det koster deg 600,- Les det som står, ikke det du tror det står, det sa alltid min far... Gjorde faktisk det,gubben i sjappa sa klart fra på forhånd oxo. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 HVilket firma kjøpte du av? Eller kjøpte du direkte fra Norek? Velger egentlig å ikke si det, er et lite etablert firma gjennom bekjentes venner... :\ Lenke til kommentar
zadu Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 til TomasK: om du hadde giddet å lese, hadde du sett at han kjøpte via et firma, ikke norek. trenger da ikke poste samme spørsmålet fjorten ganger. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 til TomasK: om du hadde giddet å lese, hadde du sett at han kjøpte via et firma, ikke norek. trenger da ikke poste samme spørsmålet fjorten ganger. På meg virker det som om han kjøpte det direkte fra Norek, siden han trekker inn de. De har da ingenting ovenfor han å gjøre hvis han kjøpte av firmaet til en kompis. Use head? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 uberboss: Tror du burde lese serviceseddlen litt bedre neste gang, det står ikke at det koster deg 600,- Les det som står, ikke det du tror det står, det sa alltid min far... Gjorde faktisk det,gubben i sjappa sa klart fra på forhånd oxo. Teksten lyder: Dersom kunde ikke ønsker produktet reparert etter å ha fått prisoverslag, blir kunde belastet 600,- Vidre står det at "om det reklameres på et produkt innen garantitiden, og garantifeil ikke kan påvises, må kunden betale for undersøkelsen" Dette er det punktet som gjelder for ditt tilfelle, ikke prisoverslaget, med mindre du ettertrykklig gav beskjed om at det var det du ville ha... Dette er det jeg jobber med daglig, så jeg kjenner skjemaet og teksten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå