Troy Henrik Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ja nå har jeg kjøpt ny data til en kompis så "blingsa" jeg litt på tray og boxed og tok tray vi og vi bestilte så logger vi på igjen for å endre så vi får boxed'n for det står "Ordrestatus: Åpen" men finner ****** meg ikke ut hvor jeg endre på varene! Trenger hjelp FORT takk for svar Lenke til kommentar
eriksenps Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) *slettet* Endret 3. februar 2004 av eriksenps Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ja nå har jeg kjøpt ny data til en kompis så "blingsa" jeg litt på tray og boxed og tok tray vi og vi bestilte så logger vi på igjen for å endre så vi får boxed'n for det står "Ordrestatus: Åpen" men finner ****** meg ikke ut hvor jeg endre på varene! Trenger hjelp FORT takk for svar Telefon: 33 42 22 00 Kundesenter/Retur: 33 42 22 10 De har visst ikke fått til noe ordresystem der du kan legge til/slette, men en telefonsamtale gjør underverker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå