mrmount Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei Sliter litt med at explorer.exe bruker hele cpu kapasiteten min... Ser dette i Task manager. Noen som har noen gode forslag ?? Dette skjer i forbindelse med at for eks jeg åpner en mappe med masse små filmsnutter av biler og motorsykler, og skal se dette på mediaplayer... Selv om jeg stenger ned alle program og mapper fortsetter explorer.exe og kreve 100% Jeg har AMD XP 2100 og 500Mbram...... Håper på litt hjelp... PS Hvis jeg avslutter prossessen så forsvinner startmenyen og "den blå linja med program ikon,,,,, Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Prøv denne *.avi fiksen: 1. Open up regedit2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Voila! Please not that this will no longer provide you with the windows properties displaying the AVI file information such as width, height, bitrate etc. But its a small price to pay for saving you resources. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Start-menyen får du tilbake ved å i task manager starte en ny oppgave som heter explorer.exe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå