scoot Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Altså, lakket nå mitt Aopen tower .. ( prosjekt aopen forøvrig ) Men jeg synes det ble litt ujevnt, kanskje fordi lakken kosta 29.90,- kroner flaska Men uansett, her er spørsmålet: Hva heter det jeg kan hive på senere, som gir en Blank/skinnende effekt, og liksom "fjerner" riper.. Eller iallefall beksytteR ? Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jepp, er klarlakk det. Absolutt verdt det Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal man først lakkere med vanliglakk først, så sette på et lag med klarlakk? Eller skal man bare bruke klarlakk? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Klarlakk og så evt bilvoks.. Så slipper du fingermerker Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal man først lakkere med vanliglakk først, så sette på et lag med klarlakk? Eller skal man bare bruke klarlakk? Klarlakken er klar, altså gjennomsiktig. Klarlakken beskytter det som er under. Pluss at det gir et "shiny" look Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) 1 lag grunning 3 lag lakk 5 lag klarlakk D var oppskriften på Ascona'n min for lenge sida =) Blir stas! edit: Før klarlakken fester du på en dekal(klistremerke) fra www.webmastern.nu, då blir d enda meir stas!!! Endret 6. februar 2004 av thomas82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå