erlber Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sjekk ut www.backpackers.tk Vet at jeg ikke er et designmessig geni, og at siden tar en stund å laste, men her er noen av funksjonene: De som er ute og reiser kan logge inn og: Skrive reisebrev, om ting de har opplevd osv Endre på kartet på forsiden hvor i verden de er (har lagt inn hele reiseruten deres) Laste opp bilder de har tatt Siden tar seg best ut i 1280*1024, men også i 1024*768 Noen som har noen gode ideer til videre utvikling? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Selve ideen om funksjonene er jo bra. Men designet er en annen historie. Skal dra fram en del - FONTEN!! Bytt med en gang! - Bakgrunnsbildet ble for forstyrrende for meg - Ingen form, altså ingen kant eller noe rundt Likte egentlig ikke selve oppsettet. Håper du fikk noe konstruktivt ut av dette Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Sorry, men den sida var ikkje akkurat en pryd for me' eyes. Bakgrunnsbildet tar alt for masse oppmerksomhet, og det er vanskelig å lese tekst på et bakgrunnsbilde. Du har brukt times new roman, som i seg sjøl er et stort minus... Dessuten er det unødvendig å bruke frames når du kun har en (main)frame, fjern framesettet og behold "resten". Forslag til enkle forbedringer: Bytt ut det noverande body elementet i CSS fila di med (omtrent) dette: body { background-color: #FFFFFF; color: #000000; font-family: verdana, arial, tahoma; font-size: 12px; Det var vel det eg kom på i farten, håper det var til hjelp Endret 3. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 http://ufc.demoted.org Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ellers: > ser ut som wordArt overskrifter >jeg ville prøvd meg litt med tabeller. og ikke hatt et sånnt bilde som bakgrunn. >ingen gif animasjoner >ganske standard side, prøv å gjøre litt mer ut av den >ramme inn ting uten å bruke standard tabeller fin begynnelse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Helt enig med alt som er blitt sagt. Hot tip of the day; Start over! EDIT: emmm, kanskje litt liten tid til det om flyet deres går i dag Endret 4. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den smiley'en minte meg på avater din Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 komisk avatar ikkesant? alle mener jeg ser "kaut" ut.. lol En gang til alle sammen: <-haha Lenke til kommentar
Crack Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Selve designet syns jeg nesten passet her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå