Cucum(r) Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Marvil, kan vi ikke få se det forslaget du hadde for en stund siden da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Marvil, kan vi ikke få se det forslaget du hadde for en stund siden da? Over my dead body.. Not a chance in the sea.. Ikke f*n Osv osv.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) © Marvil Tror jeg har screenshot her et eller annet sted... *lete* EDIT: nei Endret 13. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Æsj.. tjcombo hadde sitt hjemme.. men han var hos en kompis atm. så det kommer ikke fra han i dag heller Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Æsj.. tjcombo hadde sitt hjemme.. men han var hos en kompis atm. så det kommer ikke fra han i dag heller Venter man på noe godt, venter man ikke forgjeves! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 © Marvil Tror jeg har screenshot her et eller annet sted... *lete* EDIT: nei AHAHAHAHAHAHAHA in your dreams.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Æsj.. tjcombo hadde sitt hjemme.. men han var hos en kompis atm. så det kommer ikke fra han i dag heller Venter man på noe godt, venter man ikke forgjeves! Å dette blir noe Veldig godt Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kommet noe lenger på siden TJ?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Sticky? EDIT; Har tj feiga ut? Endret 16. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Puh, endelig en side fra Dunestar som akkurat passer inn på 1024*768! Jeg liker det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Sticky? EDIT; Har tj feiga ut? Virker nesten som TJ har feiga ut ja... lenge siden han har vært innom her i det hele tatt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) På vegne av tjcombo kan jeg si; Han har en del kundesider som må bli ferdige snart først.. Edit; Når ble denna sticky..? Endret 16. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Edit; Når ble denna sticky..? For en halvtime siden elns... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Gutta jeg har ikke gitt meg enda, men jeg har desverre ikke mye tid på meg til hobby arbeid... La oss se men jeg garenterer dere at det kommer en layout fra meg før denne månten er over! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Gutta jeg har ikke gitt meg enda, men jeg har desverre ikke mye tid på meg til hobby arbeid... La oss se men jeg garenterer dere at det kommer en layout fra meg før denne månten er over! *GIID* whee! *glede seg* Det bør bli bra Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Gutta jeg har ikke gitt meg enda, men jeg har desverre ikke mye tid på meg til hobby arbeid... La oss se men jeg garenterer dere at det kommer en layout fra meg før denne månten er over! <tv-stemme modus> 2 dager igjen. </tv-stemme modus> Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Gutta jeg har ikke gitt meg enda, men jeg har desverre ikke mye tid på meg til hobby arbeid... La oss se men jeg garenterer dere at det kommer en layout fra meg før denne månten er over! <tv-stemme modus> 2 dager igjen. </tv-stemme modus> "Og vi er på overtid! Kan det bli mer spennende enn dette dere?" Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Sorry gutta. i got no time at all! Jeg synes Polecat Dunestar og Mikka kan ta seg av denne jobben... Ellers har jeg ikke noe mer å si til mitt forsvar... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ...når må designet være på plass? Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det er vel ikke satt en grense siden prosjektet egentlig er lagt på is av... tja... alle Og hvis du, vår kjære PiRANha skal lage design, så tror jeg nok at du får så lang tid du vil ha Endret 5. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå