PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Mitt NYE forslag! Kick this where it hurts! Du fortjener mer en klapp på skulderen enn et spark i baken av den der. Likte den meget godt jeg. Om den ikke skal brukes til noe her, kan du helt sikker få solgt den på andre måter. Diggbart! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hehe.. spørs vel hva som skal programmeres det da.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hehe.. spørs vel hva som skal programmeres det da.. du skal programmere en kake og to brød skiver.... regner med det blir en flexibel html kode som skal programmeres. støttee de fleste browserne og bør valideres. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja gfx, skal jo vere/er en grafikk side Aight? etter min mening som også tidligere sakt at logoen skall vere mere hardcore, har det ikke vore litt tøft med noe som beveger seg i logoen? f.eks: spinning box osv..? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 du skal programmere en kake og to brød skiver.... hehe.. du kan jo få cookies da... menneh.. begynner vel å bli flere som er gode med html/xhtml/css nå da.. burde vel nesten ha et lignende opplegg der og.. (den som gjør det best leverer.. ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja gfx, skal jo vere/er en grafikk side Aight?etter min mening som også tidligere sakt at logoen skall vere mere hardcore, har det ikke vore litt tøft med noe som beveger seg i logoen? f.eks: spinning box osv..? logo, mann, logo! En logo skal vere mulig å bruke som svart-kvitt, uansett str, uten fænsi skygger o.l., PUNKTUM. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Menne, "norges råeste grafikkside" er det ikke thogh... Hva _ER_ norges råeste grafikkside egentlig? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ja det kan vi lure... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Menne, "norges råeste grafikkside" er det ikke thogh... Hva _ER_ norges råeste grafikkside egentlig? Det kommande GFX.no vel! tjcombo, kommer det et forslag fra deg eller?? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det kommer et forslag fra meg, dere får sett den imorgen. Er på jobb nå, har designen hjemme. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det kommer et forslag fra meg, dere får sett den imorgen. Er på jobb nå, har designen hjemme. oooooooooooh! *glede seg* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Menne, "norges råeste grafikkside" er det ikke thogh... Hva _ER_ norges råeste grafikkside egentlig? Forhåpentligvis det vi får se fra tj i morra. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 *Gni seg i hendene* Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Menne, "norges råeste grafikkside" er det ikke thogh... Hva _ER_ norges råeste grafikkside egentlig? Forhåpentligvis det vi får se fra tj i morra. Ok det der var litt overdrever Men vi får se hva jeg får til da... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 nå har du presset på deg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) ...oog?? Klarer tjcombo komme opp med ei stygg side? neppe. Endret 10. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ok skal hjem -> ete -> designe! Sees imorgen folkens... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ok skal hjem -> ete -> designe! Sees imorgen folkens... Hmm, du burde skaffe deg internett @ home Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Lekte meg med en header, jau, sikkert typisk standard sak, ble jo stilig etter min smak men om den er gfx.no verdig er noe helt annet, pluss at jeg "glemte" å lagre det som psd gfxnoheader1.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå