PT Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ohh! Dette var digg Gridsene må kanskje bort, og skyggene kan kanskje gjøres litt mer anonym.. Ellers meget godt arbeid! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Juhu! Takk for gode tilbakemeldinger Synes det ble bedre MED grids jeg, dah. Husk, de er bare 3% opacity. Endret 9. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Utenom at alt så veldig "overskalert" ut, var dette meget bra! Menne, "norges råeste grafikkside" er det ikke thogh... Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Synes det ble bedre MED grids jeg, dah. Husk, de er bare 3% opacity. Mnjoo... Kanskje du har rett.. Vet ikke helt? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Mitt NYE forslag! Kick this where it hurts! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Nydelig arbeid fra begge to.. Er det bare meg eller blir Polert diskutert j*vli mye på forumet..? Skal det stå GFX i logoen din Mikka..? Ser det ikke i tilfelle..:/ Endret 9. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Mitt NYE forslag! Kick this where it hurts! Fin den også, men ikkje "norges råeste GFX side" Men for all del, behold den, sleng den på portfolio sida di og bruk den til noke anna Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Makan det er vanskelig å mekke avansert hi-tech design på kommando! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Makan det er vanskelig å mekke avansert hi-tech design på kommando! Sier på den måten av antal poster du har; 1317 (leit for de som ikke skjønte det) men designet var sweeeeet.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Makan det er vanskelig å mekke avansert hi-tech design på kommando! Sier på den måten av antal poster du har; 1317 (leit for de som ikke skjønte det) men designet var sweeeeet.. :lol: Det var 1317 jah Men ja, det _er_ vanskelig å mekke high tech på kommando.. Faktisk vanskelig å gjøre noke som helst på kommando.. En kan ikkje bli inspirert av "gjør ditt" "gjør datt" Inspirasjon får du på dei teitaste tidspunkt trur eg Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Skal det stå GFX i logoen din Mikka..? Ser det ikke i tilfelle..:/ jeg ser ... F'en er gal vei Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Mitt NYE forslag! Kick this where it hurts! Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 M.Rødt og hvit tekst funker dårlig, Rødt og grønt funker dårlig (tenker på den grønne linja i mitten, bytt fra grønnskjære til gulskjær, mye finere Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Skal det stå GFX i logoen din Mikka..? Ser det ikke i tilfelle..:/ jeg ser ... F'en er gal vei Det er en "gammel" logo tjcombo har fiksa i forbindelse med starten på GFX.no prosjektet på libbe.org/gfx.no. Den ble etterhvert kåret til en slags vinner. EDIT: Må bare drive litt snikreklame for mitt eget forslag. Det er herved tilpasset annonser. En viktig ting. Endret 10. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har nå begynt på en high tech design. Prøver å gjøre den så rå som bare mulig, dere får en preview imorgen. så håper dere ikke velger en design før dere har sett min Farge som jeg har foreløbig brukt er: Mørke rød, Sølv og plastikk svart Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har nå begynt på en high tech design. Prøver å gjøre den så rå som bare mulig, dere får en preview imorgen. så håper dere ikke velger en design før dere har sett min Farge som jeg har foreløbig brukt er: Mørke rød, Sølv og plastikk svart *glede seg* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har nå begynt på en high tech design. Prøver å gjøre den så rå som bare mulig, dere får en preview imorgen. så håper dere ikke velger en design før dere har sett min Farge som jeg har foreløbig brukt er: Mørke rød, Sølv og plastikk svart Og der tapte jeg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ser frem til forslaget ditt tjcombo. Håper du tenker på de med 800x600 Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ser frem til forslaget ditt tjcombo. Håper du tenker på de med 800x600 Tenker alltid på det, denne skal være en flexibel layout. Hvem stiller seg opp for programmeringa da? Krever en hardcore programmerer her! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ser frem til forslaget ditt tjcombo. Håper du tenker på de med 800x600 Tenker alltid på det, denne skal være en flexibel layout. Hvem stiller seg opp for programmeringa da? Krever en hardcore programmerer her! Polert.. Neida, det florer vel av kodeguruer her så det bør vel ikke være noe problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå