PT Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 /me skal gi mørk lilla/lys rosa/varm oransje et forsøk Gå for varm oransje Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) /me skal gi mørk lilla/lys rosa/varm oransje et forsøk Gå for varm oransje nei, ingen av delene. Grønt og mørkerødt, lysegrått og svart edit: ingenting i kveld, blir opptatt resten av kvelden :\ Endret 8. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 http://polecat.demoted.org/gfxno/index.htm Blir litt for lilla for meg. Pent, det er ikke det, men ikke helt verken min smak eller mitt fargevalg kan du si. Anyways, gratiss med pent forslag! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 http://polecat.demoted.org/gfxno/index.htm nice jeg er i showroom Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 http://polecat.demoted.org/gfxno/index.htm Blir litt for lilla for meg. Pent, det er ikke det, men ikke helt verken min smak eller mitt fargevalg kan du si. Anyways, gratiss med pent forslag! Hmmm, prøvde diverse andre fargekomboer men det funka dårlig. Jaja, får høre om det er noen andre som vil bruke det. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vil lage noe.. har bare ikke designa på mange måneder og tiden er ikke veldig hjelpsom nå for tiden.. :/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 http://polecat.demoted.org/gfxno/index.htm Blir litt for lilla for meg. Pent, det er ikke det, men ikke helt verken min smak eller mitt fargevalg kan du si. Anyways, gratiss med pent forslag! Hmmm, prøvde diverse andre fargekomboer men det funka dårlig. Jaja, får høre om det er noen andre som vil bruke det. Tja, synes den ble bedre i RØD jeg... (homo.no er treig i dag, btw) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tja, synes den ble bedre i RØD jeg... (homo.no er treig i dag, btw) Nei, det ble ikke så værst nei! Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Den ble meget seksi (arve87) HalTan Endret 8. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 *driver å mekker ett "lett" design.. ikke for mye tungt.. lett å leste ting på det.. det som er viktigst mener jeg på en portal.. lesbarhet.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg mekker også på nytt forslag. Det må nok kodes også før det kan vises fram så det tar nok noen dager, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Grafikken er meget sweeet polecat, men må si at selve designen blir altfor enkel for¨å være Norges Råeste GFX side... Sorry mac... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Grafikken er meget sweeet polecat, men må si at selve designen blir altfor enkel for¨å være Norges Råeste GFX side... Sorry mac... Hehe, ja det kan du trygt si! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 gjør et utkast til da PoleCat? Bare litt anneledes form på selve siden... noe i samme duren som shiver 7 eller hva nå de en heter... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Åkey! The case: Jeg vet rett og slett ikke hvor bra dette er! Der får avgjøre. Vanligvis har jeg en viss anelse om hvordan det vil bli mottatt, slakt eller suksess, men nå har jeg ikke peiling.. So here's dah link! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) feeeet men: 1. ble ikke helt forelsket i de skyggene 2. hovedramma skulle vært på samme høyde som menyen. 3. footer ? Endret 9. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Glimrende Mikka! Dette designet har absolutt potensiale, men jeg frykter innholdsfeltet har for liten bredde. Vet ikke helt om jeg likte de runde kantene på boksene heller, og de går headerne kan det gjøres noe med Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 YTTERST SEKSI MIKKA! MEN (det er alltid et stort "men") ser helst at du fjerner en viss grid , samt forandrer litt på dei skygge greiene, det såg ikkje heilt korrekt ut... hmms, du og alle ideane dine Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Sjefs Mikka! Det eneste virkelig ikke lekre er vel for stor font på SØK I GFX.NO og litt stort mellomrom i menyen. Vet ikke om det kommer til å se litt spesi ut i høye oppløsninger, menmen ... Sjefs nyheter! Jeg digger det! EDIT: annonsørene blir vel ekstra glad siden annonsene ikke passer helt inn i størrelse! Endret 9. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå