FuLu Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Sikkert fordi folk er rådløse, lite oppfinnsomme, og ender opp med å spore av, jeg for min del, som glemte å lagre psd fila , lekte meg med PS en del her nå, dette er sikkert jalla forslag men, syntes det ble kult jeg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ble kult det, men synes ikke skriften du brukte i FX passet helt i forhold til G'en. Og dessuten er bakgrunnen så lite konkret hvis du skjønner, savner noe mer, ikke bare flytende tutorial-etellerannet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 i ######...hvorfor er wds-delen gått så mye offtopic i det siste? Tanken slo meg når jeg leste gjennom denne tråden, og da kom jeg også på at jeg har sett mye av den samme "ot-avslutningen" på mange av trådene her. Bare nevner det! \/\/ha'evva... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Etter jeg så designet til Dunings fikk jeg lyst til å sage noe jeg også.. Holder på med det. Kommer vel et utkast om noen dager Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Etter jeg så designet til Dunings fikk jeg lyst til å sage noe jeg også.. Holder på med det. Kommer vel et utkast om noen dager I full gang med mitt også nå, basert på Dunis sitt oppsett og det ene logoforslaget til tjcombo. Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Lånte noe av det Mikka lagde i en eldre tråd! Mitt forslag: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 maarstad: Den var jo akkurat slik mikka hadde laga'n, men med ny "logo", som ikkje var spesielt fin heller... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 maarstad: Den var jo akkurat slik mikka hadde laga'n, men med ny "logo", som ikkje var spesielt fin heller... indeed, trodde poenget var å bidra med noe selv, ikke å fikse litt på det andre har laget. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Siden jeg hadde så UTROLIG lite å gjøre i dag, fortsatte jeg litt på mitt forslag. Ser nå i ettertid at det nok er alt for smalt, og har selvfølgelig ikke laget noe særlig plass til annonsører. Anyways, here it goes: ***fjernet pga "skamme seg modus"*** (MÅ sees i IE) Endret 10. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 kanskje for smalt for annonsører ja, men de er det vel ikke så farlig med akkurat nå? likte den ene nyheten: "Adobe oppkjøpt av Demoted Designs" :lol: Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) lekkert PoleCat, bare en liten bøg i Opera. ellers er det veldig bra. strekke det litt i bredden ja, men lar ikke det seg gjøre? ble litt lite kontrast til teksten spesielt i "fra forum" boksen, Endret 8. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Var ikke dum den heller PoleCat, men ja, banner/reklame områder var kanskje litt fraværende Ellers stilig den og Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ikke dum PoleCat, men trenger litt mer konstrast på teksten. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ikke dum PoleCat, men trenger litt mer konstrast på teksten. Bedre nuh? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) hvertfall mer tydelig skille, tror jeg likte forandringen.. Endret 8. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 fin den PC! "Adobe oppkjøpt av Demoted Designs" Var ettelleranna med headeren eg ikkje likte though, dessuten synest eg vi/du bør basere designet på noke anna enn blått Blått design på grafikksider er så ... oppbrukt liksom, eg syns at GFX.no bør få et orginalt og seksi design! Men for all del, det var fint! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Var ettelleranna med headeren eg ikkje likte though, dessuten synest eg vi/du bør basere designet på noke anna enn blått Blått design på grafikksider er så ... oppbrukt liksom, eg syns at GFX.no bør få et orginalt og seksi design! Jepp, det er helt klart noe "galt" med headeren. Tror egentlig også at den andre tjcombo logoen hadde gjort seg bedre. Blått er oppbrukt ja, men VELDIG enkelt å jobbe med. Litt for enkelt tydeligvis. En fargeforandring er jo fort gjort. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Sehr najs Polert.. Ser jeg er nevnt på forumtingen.. .. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 /me skal gi mørk lilla/lys rosa/varm oransje et forsøk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ser jeg er nevnt på forumtingen.. .. Måtte "hevne" meg litt, etter all hetsen fra deg. Og, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå