PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror vi driter i folk med modem og alt under 1024*768 her ja (IMO...) Jeg stiller meg altså bak Pållert og tjcombo (har du et kallenavn? ) Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Tror vi driter i folk med modem og alt under 1024*768 her ja (IMO...)Jeg stiller meg altså bak Pållert og tjcombo (har du et kallenavn? ) Sweeeet! EDIT: Kallenavnet mitt er tjcombo Endret 9. mars 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den kan godt ha übermasse grafikk, det er ikke det jeg sier!! Greia mi er at den edderkoppen er ikke så fin at jeg har lyst til å se på den kanskje flere timer hver dag i resten av mitt liv! Jeg synes ikke avataren din er SÅ fin, og har heller ikke lyst til å se den resten av mitt liv, men jeg kan ikke be deg forandre den? SLutt å vær barnslig da. Du vet du ikke klarer å lage en bedre selv... Haha! Du Tj, du Tj.. Skjønner at du ikke synes avataren min er fin, og det er ingen som har bedt deg se på den så mye. Poenget er at folk kommer til å bruke uhorvelig mange timer på GFX.no, og like mange timer tilbringer de med den edderkoppen oppi trynet. Jeg sier aldeles ikke at spidern ikke er bra, og som jeg allerede har understreket, hadde ikke jeg klart å lage den selv. Men det er urelevant for saken. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ha ha Vet du hva du skulle ha gjort da mikka? Du skulle gjort gfx.no layouten bra, slik at folk hadde valgt å bruke den, men synd du ikke klarte det .... Anyways, for din din skyld gidder jeg ikke å gjøre spideren mindre, da blir det ikke min type design. Dermed kjører jeg på layouten slik den er om du vil det eller ikke, sorry mac... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Skal vi begynne å kritisere avataren din, tj? Nå må du skjerpe deg! Du er god, men ikke best i verden. Tenkt på det? /me er lei. Endret 9. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Skal vi begynne å kritisere avataren din, tj? Nå må du skjerpe deg! Du er god, men ikke best i verden. Tenkt på det? /me er lei. jeg er klar over det... Og jeg er ganske pissed ... Lenke til kommentar
Fx-1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Mikka! Mr.Ueland er desverre litt senge liggende i dag med forkjølelse, så det kan nok ta litt tid før det kommer en kommentar. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Posta du i feil tråd, Redak? Skulle det vært i Programmer.no-tråden? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 @TJ Hvorfor i ALLE DAGER ber du OSS om å slutte å være barnslig? Det er faktisk DU som er barnlig her. Du tåler ikke KONSTRUKTIV kritikk engang. (hvis du ikke vet hva ordet betyr: http://www.ordbok.no) hvor fin avataren til Mikka er har 0 å si i denne sammenhengen, hører du? N U L L . Dessuten: Uansett hvor flink man er selv, har man sin fulle rett til å ha meninger om andres arbeider, så lenge man fremlegger det på en saklig, samt KONSTRUKTIV (ordbok?) måte. Tenk litt på det. Ikke nok med at du trumfer på 100% uten å i det hele tatt forholde deg til kritikken på en saklig måte, men du angriper layouten på en så USANNSYNELIG frekk, usaklig og ikke minst ikke-konstruktiv måte, DA mister jeg 110% av all respekt for deg. Tjcombo: 1. Du er ikke "all that". Du er ikke verdensmester, uansett hva du måtte tro om deg selv. 2. Om du faktisk hadde VÆRt "all that", har du FREMDELES ingen rett til å buse fram på den måten du gjør. 3. Det at DU kaller andre barnlige, er en vits i seg selv. Mikka og Dunestar (og meg) er riktignok yngre en deg. Men pokker ta, de har tydeligvis mye mer i hodet, og langt større sosiale evner. Hallo mann! Dui driter deg LODDRETT (ordbok?) ut! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nydelig sagt HalTan, kjempe bra, Bravo! dra t h*lvete... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ha ha Vet du hva du skulle ha gjort da mikka? Du skulle gjort gfx.no layouten bra, slik at folk hadde valgt å bruke den, men synd du ikke klarte det .... Anyways, for din din skyld gidder jeg ikke å gjøre spideren mindre, da blir det ikke min type design. Dermed kjører jeg på layouten slik den er om du vil det eller ikke, sorry mac... Og jeg er ganske pissed ... Jeg tolker dette som at du anser min tildels konstruktive kritikk og mine forslag angående designet ditt som ubrukelig og verdiløs. Jeg kan godt skjønne at du ikke gidder å bruke så lang tid på noe du ikke tror på selv, men det er en forskjell. At mitt designforslag, som aldri ble særlig utviklet, ikke var helt toppers, er også særlig upassende og urelevant å begynne å ta opp dette her. Det er ganske klart at du for meg, og de fleste andre her, vil være en autoritet, men du må likevel kunne ta imot kritikk uten å kritisere kritikeren. Kritikken folk gir deg er ikke noe de gir deg for å mene seg bedre enn deg på noe slags vis. Kritikken du får er ditt mål på hvor fornøyd verdenen utenfor deg er med ditt arbeid. Den forklarer deg hva verdenen utenfor deg tror kunne ha blitt bedre. Den viser deg at andre har andre synspunkter, men likevel ikke er mindre verdt. Om du tar kritikken du får som en personlig fornærmelse, må du ha missforstått meningen av ordet kritikk. Det er en forskjell. Du skal også vite at jeg som person mister mer og mer respekt for deg hver gang du kommer med en slik krenkende uttalelse. Jeg understreker at jeg ikke tar meg nær av disse utsagnene på noe som helst vis. Denne posten ville sannsyneligvis være et faktum samme hvem utsagnet hadde vært rettet mot. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nydelig sagt HalTan, kjempe bra, Bravo! dra t h*lvete... Ojoj, i det saklige hjørnet? Mulige måter du tolket det på: 1. Du leste det ikke. 2. Du forstod det ikke. 3. Du gir f*en i hva folk mener om deg og dine holdninger. 4. Du troller. Take a pick. Ganske slående, forresten, at du istedet for å ta det LITT til deg, eller i det hele tatt svare meg på samme måte, velger å avfeie det hele med "dra til h*lvete". Eller mangler du kanskje motargumenter? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg aksepterer konstruktiv kritikk... Men kritikkene dere gir virker veldige fake'e. Jeg får en følelse av at dere gjør dette med villje... og det mener jeg seriøst... Les på hvordan "Konstruktive kritikk" dere gir før dere poster dem... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fake? ikke noe fake med det du. Snakker rett fra levra. Med vilje? jeg er ikke ute etter å ta deg, så lenge du oppfører deg skikkelig. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ? Dette minner forresten om da tj var ny på forumet Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Det er herved konkludert. Jeg har nå mistet all min respekt for deg, tj. Sorry. Her på forumet har vi til nå hatt en kultur for konstruktiv kritikk, og trådstartere som er med i diskusjonen hva som skal forandres. Jeg er ikke imponert når du kommer å ødelegger dette fellesskapet som jeg føler vi etterhvert har fått her på forumet. Du må lære deg å akseptere negativ, konstruktiv kritikk. Akseptere. Vet du hva det betyr? Akseptere; godkjenne; godta, gå med på a- et tilbud / a- vilkårene / finne fram til en ordning som alle parter kan a-. Vet du hvorfor jeg respekterer de andre her? Fordi de tenker igjennom hva de sier, og hva de ser! Lær deg ordet "å akseptere". Lært noe nytt idag? Takk for meg. Endret 9. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ok, kanskje jeg har tolket endel ting feil, men gjør ikke ting med villje... Blir bare litt pissed når jeg føler rare krtikker i nærheten... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Janteloven 1. Du skal ikke tro du er noe. 2. Du skal ikke tro du er like meget som oss. 3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. 4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss. 5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss. 6. Du skal ikke tro du er mer enn oss. 7. Du skal ikke tro du duger til noe. 8. Du skal ikke le av oss. 9. Du skal ikke tro noen bryr seg om deg. 10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe. Mister meir og meir respekt for holdningane dine, tjcombo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå