Gå til innhold

GFX.no design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HalTan har så absolutt et poeng...

 

Men likevel synest eg ei "minimalistisk og simpel" side vil bli litt feil med tanke på navnet på sida; GFX.no...

 

Så litt kul grafikk er et must iallefall. Fortsett med edderkoppen du, TJ - do it awsome man! Men vil gjerne sjå en mørkegrå og glinsande edderkopp enn en som er heilt kvit ;)

Lenke til kommentar

Stilig den der ja :thumbup: Men ja.. man blir merkelig nok fort lei enkelte design, mens mat og drikke f.eks er ting du aldri blir lei av. Det har kanskje noe med at kroppen må ha mat, mens en webside er egentlig statisk kjedelig når du har sett den ofte nok, den forandrer aldri noe særlig på seg :D Mens naturen ute kan i noen tilffeller være kjedelig og, men du kan i det minste endre "view of sight" som du vil, dette er noe ikke en besøkende på en nettside kan. Vel, hvis ikke siten er bygget opp slik å kunne variere design/layout i flere varianter fra dag til dag, eller fra morran, formiddag, middag, kveld, natt osv stil da :D

Endret av FuLu
Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt enig, se for eksempel på deviantART, enkelt design som absolutt  gjør jobben sin.

Mulig det bare er meg, men den siden er så tam at det sårer en designer å se noe slikt i bruk til et såpass stort prosjekt.

Rett og slett for blass og kjedelig.

Deviant art er ikke spesielt fin nei... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt enig, se for eksempel på deviantART, enkelt design som absolutt  gjør jobben sin.

Mulig det bare er meg, men den siden er så tam at det sårer en designer å se noe slikt i bruk til et såpass stort prosjekt.

Rett og slett for blass og kjedelig.

DeviantART.com er ikkje spesielt fin nei, men heller ikkje spesielt stygg IMO..

 

Dødskul logo har den though! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt enig, se for eksempel på deviantART, enkelt design som absolutt  gjør jobben sin.

Mulig det bare er meg, men den siden er så tam at det sårer en designer å se noe slikt i bruk til et såpass stort prosjekt.

Rett og slett for blass og kjedelig.

DeviantART.com er ikkje spesielt fin nei, men heller ikkje spesielt stygg IMO..

 

Dødskul logo har den though! :w00t:

Joa, men resten... :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt enig, se for eksempel på deviantART, enkelt design som absolutt  gjør jobben sin.

Mulig det bare er meg, men den siden er så tam at det sårer en designer å se noe slikt i bruk til et såpass stort prosjekt.

Rett og slett for blass og kjedelig.

DeviantART.com er ikkje spesielt fin nei, men heller ikkje spesielt stygg IMO..

 

Dødskul logo har den though! :w00t:

Joa, men resten... :ermm:

Deviant art er ikke en side basert for rein grafikk... Den innholder også fotografier og dikter...

 

wasted youth var gærn men too bad den er offline nå :(

 

 

Anyways... tilbake til gfx.no

Dette skal bli en av norges råeste grafikk side. Vi kan ikke ha en n00bete design med en liten edderkopp på høyre hjørne hvor resten av layouten er firkanta og ser ut som en veldig liten oppdatering fra pannekakehuset...

 

Dette er en grafisk side og jeg står for å legge littvekt på headeren og footeren med litt grafikk.

 

Nekter å gjøre noe billige n00b greier på en slik side hvor domene navnet er gfx.no

 

Den som vil ha den "enkel og grei" bør heller komme med et forslag selv, for det går ikke jeg med på...

Lenke til kommentar
Den kan godt ha übermasse grafikk, det er ikke det jeg sier!!

 

Greia mi er at den edderkoppen er ikke fin at jeg har lyst til å se på den kanskje flere timer hver dag i resten av mitt liv! :p

Jeg synes ikke avataren din er SÅ fin, og har heller ikke lyst til å se den resten av mitt liv, men jeg kan ikke be deg forandre den? SLutt å vær barnslig da. Du vet du ikke klarer å lage en bedre selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...