cfenzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 uh.. oh... *sikle* edderkopp=søtt dyr.. tror det der blir bra!! Skikkelig bra!!! Lenke til kommentar
epsil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nei, men da kan kanskje vi andre plundre for deg! ja, om noen kunne hjelpe hadde vært drit bra, men hvordan? MASTER-oppskriften din skulle vel kunne fungere greit: Du tegner, vi koder. edderkopp=søtt dyr.. Tiltredes. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nei, men da kan kanskje vi andre plundre for deg! ja, om noen kunne hjelpe hadde vært drit bra, men hvordan? MASTER-oppskriften din skulle vel kunne fungere greit: Du tegner, vi koder. edderkopp=søtt dyr.. Tiltredes. faktisk denne gangen har det ikke noe med koder å gjøre, og det er heller ikke noe prob... men planlegging av layouten slik at den ser bra ut i en større oppløsning er mer vrien... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 men her har jeg en edderkopp versjon! Dette blir/er iallefall pent, der er den ingen tvil om! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 STILIG! MEN, eg hadde igrunn sett for meg en mørkegrå edderkopp med opplyste områder, sånn skikkelig chrome liksom, og så gjerne lysande grønne/gule detaljer.. elns Uansett, keep up the good work! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 STILIG! MEN, eg hadde igrunn sett for meg en mørkegrå edderkopp med opplyste områder, sånn skikkelig chrome liksom, og så gjerne lysande grønne/gule detaljer.. elns Uansett, keep up the good work! detaljer kommer, må jo forme edderkoppen først... Skal gjøre det bedre enn det du kan forvente deg Arve.... prøve hvertfall ... Lenke til kommentar
[Jante] Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Øyner jeg times i den andre newsposten!? Ser bra ut! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ' date='08/03/2004 : 14:59'] Øyner jeg times i den andre newsposten!? Ser bra ut! Det er for å vise hvordan det ser ut med Times, kanskje noen her kunne tenke seg å ha times på gfx.no sida... Har heller ikke begynt med nedre delen under, må bare planlegge en sweet metode å utføre det på .... Lenke til kommentar
epsil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det er for å vise hvordan det ser ut med Times, kanskje noen her kunne tenke seg å ha times på gfx.no sida... Jeg er for Trebuchet MS. For øvrig: Dersom det er en antikva-skrift man ønsker seg, er Georgia et mye bedre valg enn Times New Roman, IMHO. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det er for å vise hvordan det ser ut med Times, kanskje noen her kunne tenke seg å ha times på gfx.no sida... Jeg er for Trebuchet MS. Agreed! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) altså, fonten må liksom passe til en "GFX" side da... ikke det at Times passer, men jeg står ved Verdana og Tahoma som første valg... EDIT: Ser Mikka er her, har du ikke noe å si.... forslag? Endret 8. mars 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmm.. Den var jo sweet, og jeg hadde ikke klart å lage den for å si det sånn, mennæh.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Tror man går lei av en så diger edderkopp i lengden!! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmm.. Den var jo sweet, og jeg hadde ikke klart å lage den for å si det sånn, mennæh.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Tror man går lei av en så diger edderkopp i lengden!! Er det noe man egentlig ikke går lei av i lengden? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 se... uhmm.. nei.. små barneører/øyne i nærheten.. Men sant det tj... lite designmessig som man ikke går lei av i lengden... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) ja sant. For det meste går man lei av alt i lengden, uten om sex, 2advanced.com og å gå på do når du har drukket deg full... Så det er vel ikke noe edderkoppen kan være skyldig for... EDIT: Eller hva sier du Mikka? Endret 8. mars 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 altså, fonten må liksom passe til en "GFX" side da... ikke det at Times passer, men jeg står ved Verdana og Tahoma som første valg... EDIT: Ser Mikka er her, har du ikke noe å si.... forslag? Trebuchet MS! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 altså, fonten må liksom passe til en "GFX" side da... ikke det at Times passer, men jeg står ved Verdana og Tahoma som første valg... EDIT: Ser Mikka er her, har du ikke noe å si.... forslag? Trebuchet MS! Greit vi prøver, Vi kan like godt ta en stemme runde for fontene mot avslutningen av designet... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ohh...ser skikkelig smooth ut tj! Gleder meg til å se videre resultat. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Du har jo rett i det du sier, tjcombo! Man går lei av alt, men ikke cola. Men jeg tror at den edderkoppen er litt for dominerende til at den kan være så stor og likevel imponere gang etter gang. Det blir for mye, på en måte. Hadde jeg vært deg, ville jeg heller hatt en ganske liten edderkopp, og kanskje plassert litt til siden. Det kan gi et mye mer effektfullt inntrykk uten at du blir lei av den. Så kan du kjøre stilig chrome med røde detaljer. Det tror jeg kunne blir bra EDIT: For å si det slik, så synes jeg at forslaget til Dunestar (med en ny header) hadde gjort seg bedre, selv om spidern i seg selv var pulbar. Endret 8. mars 2004 av Mikka Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Men jeg tror at den edderkoppen er litt for dominerende til at den kan være så stor og likevel imponere gang etter gang. Det blir for mye, på en måte. Hadde jeg vært deg, ville jeg heller hatt en ganske liten edderkopp, og kanskje plassert litt til siden. Det kan gi et mye mer effektfullt inntrykk uten at du blir lei av den. Så kan du kjøre stilig chrome med røde detaljer. Det tror jeg kunne blir bra Go mikka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå