Gå til innhold

GFX.no design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK folkens, en langventet preview til GFX.NO er klar

 

preview-1 (Codename: SPIDERMAN)

 

+ Edderkoppen skal se ut som en robot edderkopp med chrome effecter

+ Mye chrome skal brukes på layouten

 

+ Overhelgen skal jeg ha en lekker preview til dere.

 

Håper dere liker konseptet.  :)

Jeg vil _ikke_ være en "arrogant gledesdreper" eller noe, men jeg lurer på et par ting...jeg har lest litt og du skriver ofte at siden skal være så hardcore at den får vår alles Rocco til å virke som en slappfisk...men husk på en ting! Siden skal være en portal, altså en nyhetsside, en side man kan ha som startside...altså ikke en side man besøker én gang i mnd for å se om den har blitt oppdatert med mer kult (les = 2advanced).

 

Så mitt råd til deg tjcombo er at du må passe på å balansere mellom oversiktlig og hardcore...det kan være ekstremt vanskelig, men den ideen med en chrome edderkopp gav meg mer frysninger nedover ryggen enn gåsehud ... men uansett, lykke til! Jeg vet du er flink og at du kan komme opp med noe kult, men husk .. _ikke_ overdriv!

 

Boyakasha!

 

Edit: Men for all del! Jeg gleder meg til å se hva den edderkoppen blir til!

Endret av PiRANhA
Lenke til kommentar
Jeg vil _ikke_ være en "arrogant gledesdreper" eller noe, men jeg lurer på et par ting...jeg har lest litt og du skriver ofte at siden skal være så hardcore at den får vår alles Rocco til å virke som en slappfisk...men husk på en ting! Siden skal være en portal, altså en nyhetsside, en side man kan ha som startside...altså ikke en side man besøker én gang i mnd for å se om den har blitt oppdatert med mer kult (les = 2advanced).

 

Så mitt råd til deg tjcombo er at du må passe på å balansere mellom oversiktlig og hardcore...det kan være ekstremt vanskelig, men den ideen med en chrome edderkopp gav meg mer frysninger nedover ryggen enn gåsehud ... men uansett, lykke til! Jeg vet du er flink og at du kan komme opp med noe kult, men husk .. _ikke_ overdriv!

 

Boyakasha!

 

Edit: Men for all del! Jeg gleder meg til å se hva den edderkoppen blir til!

klart det du sier er riktig, men når det kommer til grafikk, da skal jeg ikke levere noe annet en grafikk. Jeg har designet portal sider, og jeg regner med jeg er klar over slike ting. Jeg skal prøve, blir det godtatt er det bra, blir det ikke godtatt får forumet finne seg en ny "hardcore" designer :p

 

Men anyways, jeg vet hva du bekymrer deg over, og jeg skal prøve å fixe det.

:thumbup:

Lenke til kommentar

ser at den edderkoppen skal vere øverst. Det har eg ingenting i mot på ei side som omhandler grafikk - den skal vere litt fænsi, og litt vekt på grafiske elementer. MEN, selfølgelig, ikkje overdriv med små fiksfakseri lengre nede på sida. Holder med en header, og ellers bør resten vere relativt simpelt - men passande til headeren :)

Lenke til kommentar
ser at den edderkoppen skal vere øverst. Det har eg ingenting i mot på ei side som omhandler grafikk - den skal vere litt fænsi, og litt vekt på grafiske elementer. MEN, selfølgelig, ikkje overdriv med små fiksfakseri lengre nede på sida. Holder med en header, og ellers bør resten vere relativt simpelt - men passande til headeren :)

:yes:

 

jeg gjør ingenting dårligere, kan det bli bedre, så gjør jeg det bedre :)

Lenke til kommentar
OK folkens, en langventet preview til GFX.NO er klar

 

preview-1 (Codename: SPIDERMAN)

 

+ Edderkoppen skal se ut som en robot edderkopp med chrome effecter

+ Mye chrome skal brukes på layouten

 

+ Overhelgen skal jeg ha en lekker preview til dere.

 

Håper dere liker konseptet.   :)

Jeg tenker tja. Dette har etter mitt syn vanskelig for å bli bra. PiRANhA, lende siden sist, btw, synes jeg tenker fornuftig i dette tilfellet. At siden skal være oversiktlig er muligens det viktigste. Det er en portal-side, som faktisk skal brukes til noe seriøst, og ikke en stor showoff-konkurranse. IMO.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Jeg har sett hvor dette vil gå, og det er på ingen måte "overdrevet".

Dette blir i mine øyne veldig bra, såfremt resten av designet fortsetter slik. :yes:

 

Hva med å spare kommentarene, til dere virkelig har sett hva det blir ut av det?

tjcombo vet faktisk hva han driver med. ;)

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
så dere tar som selvfølge at, en edderkopp på sida blir en rotete design? Kom frem med noe dere da om dere har bedre forslag...

Hehe, tror det kan bli bare, men litt lite?

 

Så forresten litt på ITPRO siden din.. Meget bra arbeid, dog litt varierende. Siden du har lagd for utestedet Idyll er dritbra, men noen av de andre (flere) er ganske slappe i forhold. I tillegg så jeg TIMES (!?!?) på en av sidene der. Er dette ditt verk? Da er jeg isåfall ganske skuffet iforhold til designet på Idyll!

 

Keep on the good work.

Lenke til kommentar
så dere tar som selvfølge at, en edderkopp på sida blir en rotete design? Kom frem med noe dere da om dere har bedre forslag...

Hehe, tror det kan bli bare, men litt lite?

 

Så forresten litt på ITPRO siden din.. Meget bra arbeid, dog litt varierende. Siden du har lagd for utestedet Idyll er dritbra, men noen av de andre (flere) er ganske slappe i forhold. I tillegg så jeg TIMES (!?!?) på en av sidene der. Er dette ditt verk? Da er jeg isåfall ganske skuffet iforhold til designet på Idyll!

 

Keep on the good work.

jeg lager kun layouten, men han homsen som programmerer legger til forkjellige fonter på layouten , prøvd å forklare men hører ikke etter...

Lenke til kommentar
så dere tar som selvfølge at, en edderkopp på sida blir en rotete design?

Så lenge den ikke tar for stor plass (og blir for distraherende), oppstår det neppe noen store komplikasjoner. En ting man må være obs på er imidlertid at grafikken ikke må ta for lang tid å laste ned.

 

Ideen din høres kul ut, den; edderkopper er jo tross alt innmari stilige skapninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...