Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Fant ut jeg måtte bruke den idèen jeg kom på her om dagen. Tenkte å utnytte det til ihvertfall her, GFX.no. Håper det kan skape fortgang på planleggingen og andre forslag! > KICK THIS WHERE IT HURTS! Endret 22. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 På dette stadiet er designet for rotete og lite sammensatt, men det kan utvikle seg til å bli glitrende! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sti-i-lig! Spreke farger! Likte dei Men /me måtte leite litt etter alle menyane, dei bør markerast bedre. En litt kjedelig header også. Korfor brukte du ikkje logoen til tjcombo?? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Oooh Så var det en artikkel der om meg Men ja, husker ikke hvordan forslaget til GFX.no har vært (tror ikke jeg har sett noen tidligere forslag), men denne så jo ikke dum ut. Savner kanskje en slags innramming, mulig den space mellom blokkene kunne vært gjort på en annen måte, men ja, me like it Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Hmms, er ikke sikker på om du har truffet helt på denne. cons: * Første jeg tenker når jeg åpner siden er 2advanced-lite. Positivt, men ikke alltid * Litt for mørk til å være nyhetsside * med tanke på at den er mørk, får annonsene ALT for mye oppmerksomhet, de "skinner" igjennom. * Litt lite spennende logo i header * Hadde hatt gått av litt "omrokkering", reklamen der den ikke synes best, osv. pros: * Original! Skiller seg ut fra resten av nettverket * Nytenkende menysystem, ganske stilig sådan * Ikke for tung grafisk, fordel med tanke på serverbelastning og lasting for de mindre båndbreddeprioritrte brukerene. * KULT med "artbox" * Elegant rød/grønn kombo Alt i alt føler jeg kanskje at gfx.no behøver en litt "lettere" side, litt kald og på det lysere fargespekteret. Godt jobba, abslutt! (sweet) Endret 3. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Korfor brukte du ikkje logoen til tjcombo?? Akkurat nå er det ingen logo i det hele tatt. Må mekke noe, eventuelt bruke mitt eget forslag. Skal jeg levere mitt eget forslag, vil jeg at det faktisk skal være mitt. Men vi får se. Jeg tar kvelden nå, men arbeider muligens videre imorgen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Oooh Så var det en artikkel der om meg Men ja, husker ikke hvordan forslaget til GFX.no har vært (tror ikke jeg har sett noen tidligere forslag), men denne så jo ikke dum ut. Savner kanskje en slags innramming, mulig den space mellom blokkene kunne vært gjort på en annen måte, men ja, me like it http://www.libbe.org/gfx.no/index.php?showforum=2 <== Der er til deg (og alle andre) som såg kor langt vi kom med gfx.no , og så slutta.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Er dette en dugende logo: Noe jeg mekka til "logo-konkurransen" på det dedikerte forumet nevnt over. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) http://www.libbe.org/gfx.no/index.php?showforum=2 <== Der er til deg (og alle andre) som såg kor langt vi kom med gfx.no , og så slutta.. Takker for linken, da har jeg noe å myse på Dunestar: den logo'en virka sjef den Endret 3. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Very simple "logo" from me Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Sweet design og sweet'e logoer! Men ikke enig at GFX.no bør ha en mer hardcore designet layout!? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) For all del, dette er et kjempefint design, men når det skal representere en side som kun omhandler design og grafikk, synes jeg nok at det blir i tynneste laget. Til GFX.no ser jeg for meg et hardcore, hi-tech og effektfylt design som overgår det meste. Mulig det er jeg som tar feil her, men ut i fra mine forventinger til GFX.no, synes jeg dette blir litt for flatt og enkelt. Men for all del Dunis, det er bra dette her. EDIT: Godmorgen tj! Endret 4. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Er dette en dugende logo: Noe jeg mekka til "logo-konkurransen" på det dedikerte forumet nevnt over. Det er greit ut du ønsker logoen din som logo til gfx.no men mer hardcore må den bli. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ja, hvis den først skal være for GFX, så må den ha mer hardcore design! synes jeg da Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg er kanskje kjent for ikke være den største hardcore-designeren her. Er det mulig, dere som har peiling, å bygge videre på forslaget mitt å gjøre det hardcore? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvem har lyst til å ta et oppdrag på å gjøre layouten til dunesar *HARD* Noen hardcore designere som melder seg fri villig? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Hvem har lyst til å ta et oppdrag på å gjøre layouten til dunesar *HARD*Noen hardcore designere som melder seg fri villig? Neinei. Ikke sånn jeg tenkte, men er det mulig å gjøre noe? Min fantasi på det området er noe begrenset! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvem har lyst til å ta et oppdrag på å gjøre layouten til dunesar *HARD*Noen hardcore designere som melder seg fri villig? Neinei. Ikke sånn jeg tenkte, men er det mulig å gjøre noe? Min fantasi på det området er noe begrenset! trur jeg forklarte det litt feil... Lurte på om noen ville prøve seg på en hardcaroe layout!? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 samme mus som jeg har, i headeren ... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 samme mus som jeg har, i headeren ... MX500 som ruler, vetu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå