Cossie Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei Har ødelagt orginal gran turismo concept car ps2 spill, ripet opp. Så jeg lastet ned det fra internett i god tro pga jeg har kjøpt spillet så det blir en slags "backup" som er lovlig i norge Jeg har en .bin fil uten cue og bruker Nero 5, Filen er 800mb og har 800mb cd'er og dettte skal virke. men prøvde å trykke "brenne image" men det virket ikke. noen som vet hvordan man gjør dette ja jeg har chip grunnet kjøp av spill i usa! takk for svarene Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ok, jeg vil anbefale et bedre program. Men jeg er ikke sikker på om du kommer noen vei med bare Bin fil Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 hvilke program da? har en .cue fil og. den er veldig liten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Trur ikkje moderatorene liker dette, til tross for at du meiner det godt og alt det så kan det føre til piratvirksomhet av dei som leser dette. Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 de kan ikke slette ett innlegg som er lovlig. da er det de som gjør en feil. Det står i norsk lov at det er lov å ta backup av kjøpte varer, og jeg har kjøpt gran turismo concept car. Hadde håpet på litt bedre svar Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Velg "alle filer" på burn image, og brenn "on the fly". Har hørt at det skal funke. EDIT: Tipper at en moderator vil si noe som: Du er den eneste som kan verifisere at du har hatt spillet. Tråd lukkes. Endret 3. februar 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 takk for hjelpen du. ser ut til å virke Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 de kan ikke slette ett innlegg som er lovlig. da er det de som gjør en feil. Det står i norsk lov at det er lov å ta backup av kjøpte varer, og jeg har kjøpt gran turismo concept car. Hadde håpet på litt bedre svar Jeg tror at det loven prøver å fortelle deg er at du har lov til å ta backup av ditt eget spill, noe du ikke har gjort nå. Du har lastet ned backup av en annens spill og det betyr pirat kopi. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 men de kan stenge et innlegg som bryter med forumets regler og dette kan lede til piratkopiering Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 de kan ikke slette ett innlegg som er lovlig. da er det de som gjør en feil. Det står i norsk lov at det er lov å ta backup av kjøpte varer, og jeg har kjøpt gran turismo concept car. Hadde håpet på litt bedre svar Jeg tror at det loven prøver å fortelle deg er at du har lov til å ta backup av ditt eget spill, noe du ikke har gjort nå. Du har lastet ned backup av en annens spill og det betyr pirat kopi. Piratkopi eller ikke, han har iallfall betalt for spillet. Så hvor de 1'erne og 0'erne kommer ifra synes jeg er likgyldig. Og når det er sagt så sitter vel de fleste i glasshus når det gjeder piratkopiering. Men jeg er selvsagt enig i at dette forumet ikke er et sted der erfaringer og råd om brenning av ulovlig programvare utveksles. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jada han har kjøpt spillet ja. Men han tok ikke backup av spillet sitt. Derfor kan han ikke si at han har rett å lage dette emnet bare fordi han har spillet og at han har rett. Han tar faktisk feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå