Gå til innhold

Brenne PS2 Spill fra bin fil

Cossie

Anbefalte innlegg

Hei

Har ødelagt orginal gran turismo concept car ps2 spill, ripet opp.

Så jeg lastet ned det fra internett i god tro pga jeg har kjøpt spillet så det blir en slags "backup" som er lovlig i norge

Jeg har en .bin fil uten cue og bruker Nero 5, Filen er 800mb og har 800mb cd'er og dettte skal virke. men prøvde å trykke "brenne image" men det virket ikke. noen som vet hvordan man gjør dette

ja jeg har chip grunnet kjøp av spill i usa!

takk for svarene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de kan ikke slette ett innlegg som er lovlig. da er det de som gjør en feil. Det står i norsk lov at det er lov å ta backup av kjøpte varer, og jeg har kjøpt gran turismo concept car.

Hadde håpet på litt bedre svar

Jeg tror at det loven prøver å fortelle deg er at du har lov til å ta backup av ditt eget spill, noe du ikke har gjort nå. Du har lastet ned backup av en annens spill og det betyr pirat kopi.

Lenke til kommentar
de kan ikke slette ett innlegg som er lovlig. da er det de som gjør en feil. Det står i norsk lov at det er lov å ta backup av kjøpte varer, og jeg har kjøpt gran turismo concept car.

Hadde håpet på litt bedre svar

Jeg tror at det loven prøver å fortelle deg er at du har lov til å ta backup av ditt eget spill, noe du ikke har gjort nå. Du har lastet ned backup av en annens spill og det betyr pirat kopi.

Piratkopi eller ikke, han har iallfall betalt for spillet. Så hvor de 1'erne og 0'erne kommer ifra synes jeg er likgyldig.

Og når det er sagt så sitter vel de fleste i glasshus når det gjeder piratkopiering. Men jeg er selvsagt enig i at dette forumet ikke er et sted der erfaringer og råd om brenning av ulovlig programvare utveksles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...