Diablito2k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 er det mulig å få noen flere tester/guider/prosjekter? det er liksom bare av og til det dukker opp noe nytt hos dere.. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Instämmer! Jag saknar en mer objektiv test/jämförelse mellan Arctic Silver 5 och Arctic Ceramique. Alla kvantitativa tester har bara testat den ena och jämfört med AS3. Båda AS5 och AC är bättre än AS3. Den enda testen av båda samtidigt var mer subjektiv, men lutade åt att AC var marginellt bättre. /Olle Lenke til kommentar
taulen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Her er jeg helt enig, selv om det denne sida bare blir driver som hobby, så hadde flere slike repotasjer gjort deg... Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Céramique har jeg faktisk begynt å teste, men det gjenstår litt mer testing før resultatene foreligger. Mellom hver "run", renser jeg kjøler og testbenk, påfører ny pasta og kjører testen 2 ganger pr. påføring. Etter 5 runder kan jeg med nesten 100% nøyaktighet si hva som er bedre enn hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå