Gå til innhold

PRO eller XT?


chokke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Lurer på om det er forskjell på Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256M DDR og Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 256MB.

Er det vært å ta et 9800XT for en som spiller, spiller og spiller?

Eller er det Max Uflax?

Nå som det er en guide for å flashe 9800 Pro kort til 9800 XT kan du like godt kjøpe 9800 Pro!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurer på om det er forskjell på Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256M DDR og Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 256MB.

Er det vært å ta et 9800XT for en som spiller, spiller og spiller?

Eller er det Max Uflax?

Ikke kjøp dette selv om det er et suverent kort :roll:

 

Gå heller for PowerColor til 2095,- eller noe sånt :yes: For det kan du flashe til xt og har da et nesten like godt kort til nesten under halv pris :thumbup:

Lenke til kommentar

hmm, den pro 256bm versionen koster jo veldig mye den da, like oppunder xt , og xt har bedre kjøling så hvirfor ikke ta det hvis du har penga og vill ha litt status, selv ville jeg gått for pro 128 og flasha d til xt slik som jeg har gjort, men hvis du ikka har noe spes peiling på flash å sånnt så kan du jo like gå godt gå for xt.....

 

PRO 256mb = 3500

XT 256mb = 4145

 

xt= bedre kjøling, tempmåler, status....... gå for xt hvis du har penga til det, det er bare snakk om 650 kr forsjell.....

Lenke til kommentar
Tipper jeg går for XT :w00t:

Hvis du abosult må ha ett kort så burde du gå for pro kortet til 2100. Ha det til Neste genersajon skjermkort kommer (mai). Selg pro kortet og legg ut mass gryn da. For å betale 4000 for ett XT kort akkurat nå vil jeg kalle mindre lurt.

XT kortet kan vel kalles minimalt bedre enn pro.

 

 

Men er XT bedre en PRO på grafikk, kanskje ikke nå, men om en god stund?

 

XT blir nok ikke bedre enn PRO over tid. Heller motsatt. Stadig mindre og mindre fps som skiller det etterhvert som det kommer mer krevende spill.

 

 

Min personlig mening selvfølglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...