DesertGlow Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 TG04: Begynte med totalt kaos Det store billettslippet til årets The Gathering var i går, og over 4000 personer forsøkte å komme seg inn på salgssystemet fra kl. 18.00. Det skulle vise seg å bli en lang natt for de fleste. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Om Norsk Tipping treng nytt system for lotto trekninga kan dei kjøpe kø-systemet til Partyticket, det fungerer på samme måten... bingo! Endret 3. februar 2004 av Cornel Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Om Norsk Tipping treng nytt system for lotto trekninga kan dei kjøpe kø-systemet til Partyticket, det fungerer på samme måten... bingo! Ja, men er ikke det greidt. Så har alle en sjanse liksom... Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Partyticket opplegget må ha blitt satt sammen i bakrus av en kar etter "en tur på byen". Utrolig ustabilt, men klarte alikevel å skaffe meg en billett, men det var gjennom venner. Lenke til kommentar
scar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 vill ha tilbake gode gamle ptn jeg. sure servren knela, sia vor borte en time i slengen men fikk da vertfall billetter da. En ting til som er helt latterlig er og begynne slaget klokka 1800 på en Mandag. de _VET_ jo at det er ca 5000 nerder som sitter og stanger på den sida. Og det går _aldri_ som planlagt. De fleste jobber eller går på skole da. og da er det litt kjedelig og sitte oppe hele natta og forbanne PTN. hvorfor i Hel..... ikke ha salget på en lørdag eller søndag formiddag sier nå jeg. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 litt offtopic: hvem arrangerer tg og har de stort overskudd på budsjettet? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Gleder meg til TG eg. Første gang jeg skal dit Hvordan er det med billetter/plasser? får man det i posten med helt tilfeldig nr elns :o ? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Bedre om de legger ut feks. 500 billetter - 8 dager å rad....... så kanskje deler av disse problemene kunne vært ungått. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Var alle bilettene borte kl 06:00 Må si jeg hadde flaks da, satte meg i køen og til natta. Klokken på 03:30. Men nei da... jeg voknet ikke; Så var det vel ca 04:50 jeg voknet da, etter at klokken var helt utkjørt av over en time med intens ringing Da var jeg så heldig å være kommet fram til innloggingen, da var det 400 biletter igjen. Da jeg var ferdig 5-10 min senere var det så vidt over 300 Tror jeg skal skaffe meg ny klokke, kan ikke ta sjangsen på dette til neste gang Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Bedre om de legger ut feks. 500 billetter - 8 dager å rad....... så kanskje deler av disse problemene kunne vært ungått. Tenk hvordan det hadde vært om 5000 stk skulle kjempe om 500 biletter hver dag... 8 timer hver natt; i én hel uke Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Fikk ikke tak i billetter før klokken 03:30 i går. Kjedelig å sitte oppe hele natten på grunn av dette. Håper de klarer å få opp et bedre system neste gang, eller at TG velger noen andre en PTN til å selge billettene deres. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er nok bare meg, men jeg synes det er litt kos å sitte å slite litt for å få biletter. Dette har kanskje noe med at jeg alltid har fått tak i biletter .. Tror ikke det er lett å få til et system som klarer 5000+ nerder som trykker F5 hvert andre sekund. nAz-guL Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg syntes det var litt koZ foran mirc osv. alle kom med masse tull f.eks at alle bilettene var vekke kl. 19:00 Mange folk som trodde på det også, men det var ikke helt tillfelle da... Jeg fikk nå biletter tilslutt jeg også da... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tror ikke det er lett å få til et system som klarer 5000+ nerder som trykker F5 hvert andre sekund. nAz-guL Det var liksom ikke "låv" å trykke F5 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er nok bare meg, men jeg synes det er litt kos å sitte å slite litt for å få biletter. Dette har kanskje noe med at jeg alltid har fått tak i biletter .. Tror ikke det er lett å få til et system som klarer 5000+ nerder som trykker F5 hvert andre sekund. nAz-guL Ja det er nok kjempe moro spesielt hvis du ikke får bilett etter å ha sitti oppe til kl. 8 om morgenen og mora de kommer inn på rommet ditt og sier: nei du, HAR DU IKKE LAGT DEG ENDA!?. Men sikkert koselig hvis du får billet da. har aldri vært på tg men jeg har veldig lyst. Tror ikke det er lett å få til et system som klarer 5000+ nerder som trykker F5 hvert andre sekund. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Selv hadde jeg griseflaks, hoppet rett inn som nr 32 i køa kl halv 12.. etter det tok det 30 min så hadde jeg billettene på kontoen Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) nei det er ikke flaks, det kalles å ha gullhår i ræ*a! Endret 3. februar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 nei det er ikke flaks, det kalles å ha gullhår i ræ*a! Ok da.. er vel igrunn litt enig i det.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Etter "fadesene" til PTN de siste årene får vi virkelig håpe og tro TG velger en annen partner til neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå