Gå til innhold

Skal kjøpe en Logitech pakke nmus/tastatur men....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

tjuddi skrev (2002-03-14 20:38):

Hei er det stor fordel med optisk mus eller??

Plages du litt med å spille i f.eks CS eller andre spill så kan optisk mus være din "saviuour". Det er absolutt å anbefale å kjøpe optisk hvis du spiller ikke, men ikke trådløs...de er unøyaktige og du må bytte batteri hvert måned minst.

Quote:

Er det strengt tatt nødvendig med alle disse hot keys`ene?

Nei, men de går an å disable

Lenke til kommentar

Jeg har Logitech cordless desktop optical. hadde vanlig trådløs mus før, og må innrømme at jeg merket ikke forskjell på optisk og vanlig.

Men keyboardet var en meget positiv overaskelse. Hotkeys er geniale! før brukte jeg aldri hotkeys, men med dette keyboardet er det masse muligheter... volum hjulet er digg, og du kan velge hva som skal skje når dy trykker på mange av knappene. keyboardet har faktisk scrollehjul også!

Denne pakken anbefales. (ikke misforstå - musen er bra den også.)

Lenke til kommentar

Quote:

Papirpose skrev (2002-03-14 23:48):

Jaha? :wink:

Jeg har en mouseman dual optical, og den duger som bare det til spilling (bl.a. RtCW, Q3 og MOH:AA). Men jeg ville ikke kjøpe trådløs optisk, spesielt ikke til spill.

Da er det vel jeg som synes at optisk mus er bedre via spilling. Har desverre ikke sjæl, men "låner" av broderen av og til, og da syns i allefall jeg at det er lettere å spille en det er med vanlig kulemus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...