DeeMon Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Sitter å ser igjennom bilder, logoer, og sider til diverse mennesker her på forumet. Og jeg bare skjønner ikke helt hvordan dere har fantasi til dette, jeg selv må innom å kikke litt, så klarer jeg kanskje å få til noe som ser bra ut - Etter en viss grad med inspirasjon. Men, det jeg lurer på er om hvis dere står stille når dere føler for å tegne, hvor går dere, eller hva gjør dere for å få inspirason? -DeeMon Endret 3. februar 2004 av DeeMon Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Søk etter inspirasjonstråden som var oppe her for litt siden....! Ellers kan man tegne på måfå i paint og se om man får noen idéer ut av det Det kan funke bra! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kjedelige tysktimer * være kry over at jeg var den eneste som tok den eksakte meningen av det * Selv leker jeg meg bare litt frem og tilbake, til noe ser greit ut. Har forsåvidt slutta å ta inspirasjon fra andre sider, da jeg har en lei tendens til å henge meg opp i detaljer... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kjedelige tysktimer tysk, kjedelig ? jo ja, kanskje eller norsken. men i alle fall. om du til å begynne med ikke er kreativ nok til å komme på egne design kan du se på andre sider er masse bra på forumet, MEN dette innebærer ikke å rippe. du må gjerne se på en masser av sider, men så la det gå en stund. fordøye alt og prøve å komme med noe eget, gjerne inspirert, men ikke kopi.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Vanligvis så setter jeg meg bare ned på et rolig sted med blyant og papir. Så tømmer jeg hjernen (det tar ikke lang tid), så er det bare å tegne det første du tenker på. Pleier å funke hos meg. Ellers så er det de små ting her i livet som plutselig gjør seg som webdesign. Vel gjør seg og gjør seg, kom her om dagen på en ide om å lage en side formet som et egg. Kreativt, ja, morsomt, ja, om det ble bra? Nei... Av og til kan det være en liten detalj du kommer på, så er det jo bare å forme en side ut derfra. Ikke prøv så mye, bare la ideene strømme inn, og vips, så har du en ide til en side... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tysk er jo helt da.... En bra måte å få inspirasjon på er å se igjennom templates og andre websider Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg besøker ofte csszengarden, men det ender med at designet jeg produserer er altfor likt det originale, så jeg må begynne på et nytt et. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Vil tro jeg er den eneste det funker hos, men: Jeg får alltid mine idèer når jeg ligger og døser i senga! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det skjer som oftest i helgene, etter klokken 23 og frem til klokken 5 ellerno.. Da er jeg passlig ivrig, og det er ingen som driver å maser på meg.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Vil tro jeg er den eneste det funker hos, men:Jeg får alltid mine idèer når jeg ligger og døser i senga! Meg også! Problemet er at jeg for det meste får ideer til kule rock-låter/heavy-låter, ikke så mye webdesign... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tja, etter x-antall år med å surfe, så burde man begynne å få noe anelse hvordan en webside kan se ut. Jeg blir vel inspirert av det meste jeg ser, å få det til sånn i detalj er kanskje verre, men en dose "phete" sider, tutorials i photoshop og litt tilfeldigheter med diverse effekter/blending saker i photoshop, samt god smak for fargevalg , så er det bare fantasien som setter grenser Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tja, etter x-antall år med å surfe, så burde man begynne å få noe anelse hvordan en webside kan se ut. Jeg blir vel inspirert av det meste jeg ser, å få det til sånn i detalj er kanskje verre, men en dose "phete" sider, tutorials i photoshop og litt tilfeldigheter med diverse effekter/blending saker i photoshop, samt god smak for fargevalg , så er det bare fantasien som setter grenser Dessuten, får av og til en "ooh! det MÅ bli bra" idè på hue, så prøver eg den ut, liker fortsatt idèen, men orker ikkje bruke masse tid på å utføre den bra.... Har knallmasse kule idèer, håper å klare å ta ut et par på det nye domenet Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kjedelige tysktimer Ikke dumt forslag De beste ideene jeg får kommer når jeg sitter og leker i photoshop. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Kjedelige tysktimer Hadde jeg hatt tysk så.. Men jeg vil heller ikke ha tysk, enn komme på gode idèer.. Edit; Litt div quotefeilings.. Endret 3. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 jeg jeg setter meg ned å plaserer forskjellige ting inni hodet mitt bare, meny der..nei..der! Og når jeg ligger å døser i senga kommer jeg ofte på ting og i tysken. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Natur og miljø timene går noen ganger med til tenking på design/utbedringer... men nå fikk jeg 2- på forrigwe prøve, noe som ike er veldig bra, så jeg tror kanskje jeg skal legge om til fransktimer i stedet! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det skjer som oftest i helgene, etter klokken 23 og frem til klokken 5 ellerno.. Da er jeg passlig ivrig, og det er ingen som driver å maser på meg.. Me 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå