eClux Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hmm... Jeg har en G736 med Radeon 9600, når jeg skal spille spill som Empire, låser maskina seg helt viss jeg rører på musen etter at jeg har startet et game!! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Vet det er noe med Skjermkortet eller driverne... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har nesten samme pc,men har ikke opplevd noe lignende. vil anta at skjermkortdriverne kan ha noe med saken å gjøre. nye drivere finnes på: www.omegacorner.com www.dna-drivels-nl www.driversheaven.net last ned mobilitymodder og kjør den på vanlige ati-catalyst (denne sistnevnte metoden fungerer best av de ovennevnte på min maskin.) husk uansett å avinstallere controlpanelet og driverne du har førd u legger inn nye! Lenke til kommentar
Laien Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei! har lyst til å kjøpe samme pce som dere ! hva synes dere om den ? hva er deres hardweare? noe negativt? hvor kjøpte dere den og pris??? takkker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå