KontantKort Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har en helt ny pc. Har kjøpt 160 Gb harddisk og fikk først et lite problem fordi jeg greide ikke å bruke mer enn 130 Gb. Men det fiksa jeg. Så fikk jeg en ledig partisjon på 21 Gb. Da tenkte jeg å spleise sammen den partisjonen og en jeg har laga før på 39 Gb. c: 10Gb d: 80Gb e: 40Gb Ledig 21 Gb. HVORDAN SKAL JEG GREIE Å SPLEISE E: OG DEN LEDIGE??? Mvh KontantKort Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Partition Magic skulle gjøre susen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Partition Magic skulle gjøre susen /me digger PartitionMagic 8.0. Eneste minuset er at det koster penger... Lenke til kommentar
Skibbe Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Korleis er det du parterer? (gjerne ein guide) Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Parterer? hva er det? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Partere?hva er det? Det er å dele disken i partisjoner. var det en tull? Endret 3. februar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 /me digger PartitionMagic 8.0. Eneste minuset er at det koster penger... /me hater det så intenst at det er ille har ikke vært borti værre program før jeg. men har måttet vært tvunget til å brukde det noen ganger, side jeg ikke hadde noen andre programmer som kunne dele opp en aktiv partisjon. men, som vanlig, så fucket det bare opp mitt råd: ikke bruk PM....det er så perfekt til å ødelegge med...du sitter der og tror alt går bra, men plutselig skjærer det seg....ting fungerer bare ikke... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Partere er sånn som slaktere og brutale mordere gjør Det heter partisjonere. Hvis E-partisjonen din er den siste på harddisken, kan du bruke "resize" i Partition magic. Dette forutsetter at den siste delen (21 GB) er ubrukt (at det ikke er en stasjon der). Hvis du har laget en partisjon av de siste 21 GB, kan du slette den. Husk selvsagt å ta backup av evt ting den måtte inneholde Lykke til! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 /me digger PartitionMagic 8.0. Eneste minuset er at det koster penger... /me hater det så intenst at det er ille har ikke vært borti værre program før jeg. men har måttet vært tvunget til å brukde det noen ganger, side jeg ikke hadde noen andre programmer som kunne dele opp en aktiv partisjon. men, som vanlig, så fucket det bare opp mitt råd: ikke bruk PM....det er så perfekt til å ødelegge med...du sitter der og tror alt går bra, men plutselig skjærer det seg....ting fungerer bare ikke... Brukte du tilfeldigvis PartitionMagic 7.0 eller før på en NTFS-partisjon? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Kan ikke du bare slette E: ? og formatere den sammen med den ledige ? Seff. må du flytte event. info/prog. først vekk Endret 3. februar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Skibbe Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er det noken som kan sei meg korleis du gjere det? Må du ha eit spesielt program? Guide? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvis du har XP OS så går du til Min datam.>behandle>diskbehandling>bingo ! Lenke til kommentar
Skibbe Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvis du har XP OS så går du til Min datam.>behandle>diskbehandling>bingo ! ok takk!!! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) seff brukte jeg pm8 man kan ikke repartisjonere en aktiv disk med diskbehandling uten å miste all data EDIT: bad formulation Endret 3. februar 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 seff brukte jeg pm8 man kan ikke repartisjonere en aktiv disk uten å miste all data Alle versjoner av PM før PM 7.0 hadde ikke støtte for NTFS. Lenke til kommentar
Skibbe Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Er det noken som kan gi meg ein link til pm?(download) Endret 3. februar 2004 av Skibbe Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette har ingenting med overklokking å gjøre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg