Gå til innhold

Legge sammen partisjoner?

Anbefalte innlegg

Jeg har en helt ny pc. Har kjøpt 160 Gb harddisk og fikk først et lite problem fordi jeg greide ikke å bruke mer enn 130 Gb. Men det fiksa jeg. :yes:

Så fikk jeg en ledig partisjon på 21 Gb. Da tenkte jeg å spleise sammen den partisjonen og en jeg har laga før på 39 Gb.

c: 10Gb

d: 80Gb

e: 40Gb

Ledig 21 Gb.

HVORDAN SKAL JEG GREIE Å SPLEISE E: OG DEN LEDIGE??? :cry:

Mvh

KontantKort :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/me digger PartitionMagic 8.0. Eneste minuset er at det koster penger... :p

/me hater det så intenst at det er ille

har ikke vært borti værre program før jeg. men har måttet vært tvunget til å brukde det noen ganger, side jeg ikke hadde noen andre programmer som kunne dele opp en aktiv partisjon. men, som vanlig, så fucket det bare opp

mitt råd:

ikke bruk PM....det er så perfekt til å ødelegge med...du sitter der og tror alt går bra, men plutselig skjærer det seg....ting fungerer bare ikke...

Lenke til kommentar

Partere er sånn som slaktere og brutale mordere gjør :) Det heter partisjonere. Hvis E-partisjonen din er den siste på harddisken, kan du bruke "resize" i Partition magic. Dette forutsetter at den siste delen (21 GB) er ubrukt (at det ikke er en stasjon der). Hvis du har laget en partisjon av de siste 21 GB, kan du slette den. Husk selvsagt å ta backup av evt ting den måtte inneholde :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
/me digger PartitionMagic 8.0. Eneste minuset er at det koster penger...  :p

/me hater det så intenst at det er ille

har ikke vært borti værre program før jeg. men har måttet vært tvunget til å brukde det noen ganger, side jeg ikke hadde noen andre programmer som kunne dele opp en aktiv partisjon. men, som vanlig, så fucket det bare opp

mitt råd:

ikke bruk PM....det er så perfekt til å ødelegge med...du sitter der og tror alt går bra, men plutselig skjærer det seg....ting fungerer bare ikke...

Brukte du tilfeldigvis PartitionMagic 7.0 eller før på en NTFS-partisjon? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...